شناسهٔ خبر: 25229534 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سیر صعودی نرخ آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی

نشریه نیویورک پست در گزارشی، اعلام کرد موارد آزار و اذیت جنسی در میان نظامیان آمریکایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

نشریه نیویورک پست با اشاره به گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اعلام کرد موارد آزار و اذیت جنسی در میان نظامیان آمریکایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

موارد آزار جنسی در میان نظامیان آمریکا در سال 2017، 10 درصد افزایش پیدا کرد و به شش هزار و 769 مورد رسید که نشان دهنده بیشترین افزایش آمار آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی بعد از سال 2015 است. این رقم در سال 2016 شش هزار و 172 مورد بود. بخش بزرگی از این رسوایی، در پی انتشار تصاویر برهنه نظامیان آمریکایی در اینترنت روی داد که شکایات بسیاری را همراه داشت. بیشترین شکایت در میان تنفگداران دریایی آمریکا ثبت شده است که افزایش 15 درصدی را در یک سال گذشته نشان می دهد و از 870 مورد به 908 مورد رسیده است. این بخش در کانون رسوایی انتشار تصاویر برهنه زنان نظامی آمریکایی در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی بود.

همچنین بر اساس تحقیقی که پیش‌تر منتشر شده، موارد آزار جنسی در نیروی دریایی و نیروی هوایی آمریکا 9 درصد و در نیروی زمینی 8 درصد افزایش یافته است.
 

 

 

نظر شما