شناسهٔ خبر: 25229427 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

تاخیر در پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی قابل قبول نیست

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: تاخیر و بی تفاوتی برخی از بانک های عامل استان نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان افزود: بانک ها باید برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در هرمزگان، با شتاب بیشتری تسهیلات را به واحدهای تولیدی و اقتصادی پرداخت کنند و مصوبه های این کارگروه را نادیده نگیرند.
وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک های عامل استان بیان داشت: بانک های ناکارآمدی که توان پرداخت تسهیلات مصوبه ها را ندارند، از این کار کنار بکشند.
استاندار هرمزگان هم چنین از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست پیگیر اجرای مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از بانک ها باشد و اگر در این زمینه کوتاهی صورت گرفت به صورت جدی برخورد می شود.
همتی اضافه کرد: کارگروه یاد شده در جهت رونق بخشیدن به کار و اقتصاد هرمزگان و حمایت از بخش خصوصی تشکیل می شود و اگر به مصوبه های آن بی اعتنایی شود، با هیچ کس تعارف نداریم.

**مدیران ناکارآمد از چرخه مدیریتی کنار بکشند
استاندار هرمزگان هشدار داد: مدیران ناکارآمدی که نتوانند در جهت خدمت و رفاه مردم، طرح های تولیدی و هم چنین انضباط بخشی به دستگاه ها تلاش کنند، از چرخه مدیریتی کنار بکشند.
همتی گفت: همه دستگاه ها و نهادهای هرمزگان موظف هستند برای توسعه و پیشرفت استان گام بردارند.
7195/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

نظر شما