شناسهٔ خبر: 25229199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فاز چهارم سیمان دورود تا 2ماه آینده اجرا می شود

به گزارش ایرنا مجید کیانپور عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و ورزشی دورود در گفت و گو با ایرنا افزود:فاز چهارم سیمان دورود یکی از مطالبات اصلی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا مجید کیانپور عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و ورزشی دورود در گفت و گو با ایرنا افزود:فاز چهارم سیمان دورود یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که با اجرایی شدن آن علاوه بر توسعه این صنعت در دورود زمینه اشتغال جوانان جویای کار را فراهم می شود.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه با وزارت کار،تعاون،رفاه اجتماعی، شرکت شستا و بانک های عامل در هفته جاری مصوبه اخذ تسهیلات این طرح توسط کنسرسیوم بانکهای رفاه، توسعه تعاون و صنعت معدن به نتیجه رسید و تأیید شد.
وی با بیان اینکه مقرر شده اولین قسط این تسهیلات به شرکت شستا پرداخت شود افزود:با توجه به تاکید مقام عالی وزات کار،تعاون و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی فاز چهار سیمان دورود توسط شرکت فارس و خوزستان با حضور وزیر کار آغاز خواهد شد.

**اتمام عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان نرگس دورود
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در ادامه با اشاره ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در سالهای قبل گفت: از طریق ریاست سازمان تأمین اجتماعی دستور توسعه بیمارستان نرگس دورود صادر شده است.
کیانپور تصریح کرد:اورژانس این بیمارستان درمدت یک سال با 14 تخت مراقبت های ویژه و کادری مجرب و اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال احداث و تکمیل شده که بزودی با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه سال گذشته مبلغ 17 میلیارد ریال صرف ارتقاء و هتلینگ بیمارستان نرگش شده است افزود:در حال حاضر مهمترین مشکل توسعه بیمارستان کمبود 32 تخت بیمارستانی است که دستورات آن اخذ شده و امید است در نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

**بیمارستان جدید دورود ساخته می شود
نماینده مردم دورود و ازنا اضافه کرد:عملیات احداث بیمارستان جدید دورود در مکان قبلی با حدود 14 درصد پیشرفت فیزیکی به علت مسیر دسترسی و جانمایی نامناسب متوقف شد که مقرر شده این مکان بعد از تکمیل به مرکز جامع سلامت تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد:بعد از آن مکان های مختلفی برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شد که نهایتا زمینی به مساحت 11 هکتار در ضلع شمال غربی دورود انتخاب شد که کارهای تملک آن انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات حصارکشی بیمارستان ظرف 10 روز آینده آغاز خواهد شد افزود:عملیات اجرایی این طرح نیز با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به زودی آغاز خواهد شد.

**عملیات اجرایی فاز دوم ورزشگاه تختی دورود تا پایان سال به اتمام می رسد
کیانپور با بیان اینکه توسعه سرانه ورزشی شهرستان دورود در دستور کار است افزود: عملیات اجرایی فاز دوم ورزشگاه تختی دورود نیمه تمام باقی مانده بود که با پیگیری های صورت گرفته مجددا با قراردادی به مبلغ 45 میلیارد ریال آغاز شده که امید است تا پایان سال به اتمام برسد.
وی با عنوان اینکه در این مدت در بخش مرمت،تعمیر و نوسازی اماکن ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سال قبل بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال به هیئت های ورزشی شهرستان کمک شده است.
وی با اشاره به ورزشگاه نیمه کاره روستای چغابهرام گفت:با پیگیری های صورت گرفته اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه در سالجاری در نظر گرفته شده که هم اکنون هم به دنبال اخذ مجوز برای آغاز عملیات اجرایی و برگزاری مناقصه جهت انتخاب پیمانکار طرح هستیم.
7268/6060
انتهای پیام

نظر شما