شناسهٔ خبر: 25229093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان:

وظیفه رسانه های انقلابی در جبهه جنگ نرم مبارزه با تبلیغات استکبار است

«محمد حسن سلامی» گفت: وظیفه رسانه های انقلابی در جبهه جنگ نرم مبارزه با تبلیغات استکبار است که باید محکم در برابر آنان بایستید.

صاحب‌خبر -

به گزارس خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان  از نمایشگاه «فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدات» در روستا کلاته خیج شاهرود بازدید کرد.

وی گفت: وظیفه ما در جامعه آگاه کردن جوانان نسیت به آسیب های مختلف فرهنگی – اجتماعی  و نهادینه کردن باورهای دینی و  همچنین عمق بخشی به اعتقادات مذهبی است که اگر این امر تحقق یابد، سعی دشمنان بی نتیجه و اثرگذاری آنان کم خواهد شد.

در سال های دفاع مقدس تلفات ما شهدای عزیزی بودند که مسیر صلاح و رستگاری را به نشان دادند ولی امروزه تلفات و آسیب ها که دشمنان به نسل جوان وارد می کند غیر قابل تحمل و آبروریزی برای خانوادها  و جامعه است.

وی با بیان این که امروز دشمن از مبارزه مستقیم با ما بیم دارد و سعی دارد از راههای دیگر و به صورت غیر مستقیم با ما مبارزه کند افزود: جنگ نرم با جنگ نظامی دشمن قابل قیاس نیست  زیرا در جنگ نرم اندیشه، فکر و عقاید تصرف می شود که  وظیفه و مسئولیت ما  در این جبهه بسیار سنگین است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: وظیفه رسانه های انقلابی در جبهه جنگ نرم مبارزه با تبلیغات استکبار است که باید محکم در برابر آنان بایستید.

انتهای پیام/

نظر شما