شناسهٔ خبر: 25228923 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ابدالی‌پور مطرح کرد:

فعالیت ۱۶۱ کتابخانه در مساجد لرستان

گروه فرهنگی - سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان در خصوص فعالیت کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: تعداد ۱۰۱ کتابخانه مخزن‌دار و ۵۹ کتابخانه باز در سطح مساجد استان فعال هستند.

صاحب‌خبر -

اب

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد ابدالی‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، در نشست فصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان که امروز پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت در خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: کانون‌هایی که تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت فعالیت بهتری داشته و کارهای ثبت در سامانه را سریع‌تر انجام دهند کمک هزینه مشهد اهدا می‌شود این در حالی‌است که کانون‌های شهرستان  شاخص‌های معین ارزیابی می‌شوند 

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی برای توسعه بیشتر فعالیت‌های کانون‌ها و شناخت استعدادهای جوانان مسجد راه‌اندازی شده است.

ابدالی‌پور با تاکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح کانون‌های شهرستان‌های استان، عنوان کرد: تعداد ۱۰۲ کتاب‌خانه مخزن‌دار و ۵۹ کتابخانه باز در سطح مساجد استان فعال هستند.

تشکیل شورای رسیدگی به امور مساجد 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از تشکیل شورای رسیدگی به امور مساجد به ریاست حجت‌الاسلام دانشی خبر داد و خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از اعضای این شورا است.

وی به بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرستان‌ها اشاره و افزود: دوره آموزشی کتاب‌داری در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ادامه مردمی بودن و مسجد محور بودن را مهم‌ترین شاخص فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دانست و گفت: ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در استان لرستان فعالیت دارند که ۶۰ درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در مناطق روستایی دایر شده‌اند.

 

انتهای پیام

نظر شما