شناسهٔ خبر: 25228820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

آیت‌الله علم‌الهدی: مبارزه محور رفتار انقلابی است

باشگاه خبرنگاران جوان : نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مبارزه محور رفتار‌های انقلابی است که پیش از انقلاب با شاه و ساواک و بعد از آن با آمریکا و انگلستان بوده است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندهان سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: خوشبختانه آستان قدس رضوی در امر ایجاد امنیت اقدامات مناسبی را انجام داده و شاهد هستیم با وجود تهدیدات بسیار زیادی برای حدود ۳۷ میلیون زائر هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه هر جریانی که با رهبری زاویه داشته باشد در واقع با اسلام زاویه پیدا کرده و با آمریکا همسو شده است خاطرنشان کرد: یکی از علل عمده ایجاد سپاه پاسداران اسلامی پیشگیری از انحراف و التقاط بوده و به همین سبب باید سطح کلاس‌های عقیدتی سپاه بالا باشد.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: سپاهی‌ها عموما افراد اهل رفتن به مسجد و با سطح علمی بالا هستند و به همین علت نباید سطح آموزش سپاه سطحی باشد و می‌توان از ظرفیت بسیج اساتید در این حوزه استفاده کرد.

وی محور انقلاب را مبارزه دانست و تأکید کرد: در زمان طاغوت این مبارزه با شاه و ساواک بود و حالا آمریکا و انگلیس است.

در ادامه این مراسم سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: نگاه مثبت افراد بالای انقلاب می‌تواند انرژی معنوی ما را در فعالیت‌هایمان افزایش دهد.

وی با بیان اینکه ما از روزی می‌ترسیم که دشمن از فعالیت‌های سپاه تعریف کند خاطرنشان کرد: تا زمانی که افرادی که تفکر غیرانقلابی دارند از ما بد بگویند ما به این نتیجه می‌رسیم که در مسیر درست فعالیت داریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه سپاه فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های متفاوت مانند اقتصادی، سیاسی و امنیتی انجام می‌دهد، تأکید کرد: سپاه نصر سال گذشته توانست از لب مرز تا درون شهر امنیت را حفظ کرده و هیچ مشکلی در این بابت به وجود نیامد.

نظری با اشاره به اینکه سپاه به دنبال توسعه روستا به روستا است خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد اعطا شد که از این میزان ۲۷ میلیارد تومان قرض‌الحسنه بوده است.

 

نظر شما