شناسهٔ خبر: 25228730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تیم جوانان بوکس از کسب سهمیه المپیک بازماند / سه برنز حاصل کار بوکسورهای ایران

در پایان رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۸ تایلند، تیم ملی ایران سه مدال برنز را کسب کرد تا به این ترتیب در کسب سهمیه المپیک ناکام بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۸ (انتخابی المپیک جوانان) به میزبانی بانکوک در تایلند برگزار شد و تیم ملی ایران نیز با ترکیب ۱۰ بوکسور در این مسابقات شرکت کرده بود که توانست تنها سه مدال برنز را کسب کند.

تیم ملی بوکس جوانان ایران که با کسب سه مدال برنز در این مسابقات به کار خود پایان داد، نتوانست برای مسابقات المپیک جوانان سهمیه‌ای را کسب کند.

در این رقابت‌ها سجاد موسوی در وزن ۸۱ کیلوگرم با پیروزی مقابل بوکسور قرقیزستان به مرحله نیمه‌نهایی رسید و با قبول شکست مقابل مشت‌زن ازبکستانی به مدال برنز دست یافت.

همچنین در دسته به اضافه ۹۱ کیلوگرم علی سپهر با قرعه مناسبی مواجه شد و با برد مقابل بوکسور افغانستانی به نیمه‌نهایی رسید اما با عملکرد ضعیف مقابل نماینده قزاقستان به مدال برنز بسنده کرد.

اما در پایان، بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم ایران حسین شادمان بود که با یک دور استراحت به مرحله نیمه‌نهایی رسید و مقابل مشتزن قزاق کاری از پیش نبرد تا بدون کسب حتی یک پیروزی به مدال برنز دست پیدا کند.

تیم ملی بوکس جوانان ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها با هدایت امید رشید، رضا مهدی‌پور و مرتضی سپهوند به یک مدال طلا و یک برنز رسید و در جدول مدالی هم در جایگاه چهارم قرار گرفته بود.

اسامی بوکسورهای اعزامی تیم ملی جوانان در اوزان ۱۰ گانه به مسابقات قهرمانی آسیا به قرار زیر است:

وزن ۴۹- کیلوگرم: رضا حیدری (لرستان)

وزن ۵۲- کیلوگرم: مبین اعلائی (خوزستان)

وزن ۵۶- کیلوگرم: دانیال شه‌بخش (سیستان و بلوچستان)

وزن ۶۰- کیلوگرم: حسین هادیان (خوزستان)

وزن ۶۴- کیلوگرم: عبدالحکیم بیگدر (گلستان)

وزن ۶۹- کیلوگرم: محمد نورائی (خراسان شمالی)

وزن ۷۵- کیلوگرم: اکبر مردمی (توابع تهران)

وزن ۸۱- کیلوگرم: سید سجاد موسوی (مازندران)

وزن ۹۱- کیلوگرم: حسین شادمان (فارس)

وزن ۹۱+ کیلوگرم: علی سپهر (تهران)

هدایت تیم ملی ایران را عبدالرضا انصاری مربی سه ستاره بوکس به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

انتهای پیام

نظر شما