شناسهٔ خبر: 25228557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی:

سطح کیفی خدمات‌دهی جایگاه‌های سوخت افزایش می‌یابد

بوشهر - مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران از ساماندهی جایگاه‌های سوخت خبر داد و گفت: کیفیت خدمات‌دهی جایگاه‌های سوخت افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موسوی‌خواه عصر پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای تامین سوخت مورد نیاز مردم در همه ایام سال صورت گرفته و تلاش می‌شود که بهترین خدمات ارائه شود.

وی با تقدیر از همکاری استاندار بوشهر با مجموعه پالایش و پخش فراورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برای تامین سوخت مردم در ایام مختلف سال نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت در تعطیلات نوروز روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که شاهد رضایت‌مندی مردم بودیم.

وی ادامه داد:‌ برای تامین سوخت مورد نیاز استان بوشهر یک فروند کشتی با ظرفیت مناسب تخصیص یافته است که با استفاده از زیرساخت های موجود تامین سوخت استان بی وقفه به نحو مطلوبی تحقق یابد.

موسوی‌خواه بیان کرد: در همین راستا ترتیبی اتخاذ شده که بخشی از فراورده‌های مورد نیاز استان فارس نیز از انبار نفت بوشهر تامین شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران یادآور شد: در استان بوشهر مصرف بنزین در ایام نوروز حدود ۲۲ درصد افزایش داشت و با نظم و با کیفیت مناسب شاهد توزیع سوخت بودیم.

موسوی‌خواه اضافه کرد: مدیریت شرکت پخش فراورده‌های نفتی در استان با جدیت در راستای ساماندهی جایگاه‌های سوخت و کیفیت‌بخشی به این جایگاه‌ها اهتمام می‌ورزد و شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات هستیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر روزانه به طور میانگین ۱.۶ میلیون لیتر بنزین مصرف دارد افزود: جایگاه‌های سوخت با تمام توان برای رضایتمندی جامعه هدف تلاش می‌کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: با پیگیری های صورت گرفته اسکله نفتی والفجر بازسازی و بهسازی شده و همچنین با ارتقای سطح کیفی و ایمنی تاسیسات مذکور و احداث پنج کیلومتر خط لوله ۱۶ اینچ روند تامین سوخت استان تسریع و تسهیل یافته است.

نظر شما