شناسهٔ خبر: 25228398 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملکرد عالی ورزشکاران کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان

تیم‌های کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات ۲۰۱۸ ورزش‌های بین دانشگاهی دانشجویان جهان به ۲ پیروزی ارزشمند دست یافتند.

صاحب‌خبر -

عملکرد عالی ورزشکاران کشورمان در مسابقات دانشجویان جهانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های کاروان ورزشی کشورمان که در مسابقات ۲۰۱۸ ورزش‌های بین دانشگاهی دانشجویان جهان در آنتورپ بلژیک حضور دارند به ۲ پیروزی ارزشمند دست یافتند.

در رقابت‌ها فوتسال، تیم فوتسال کشورمان  در یک بازی تماشایی تیم مدعی و قدرتمند میزبان را با نتیجه پنج بر ۲ شکست داد.

در رشته دانشگاهی بسکتبال، بلند قامتان کشورمان در نخستین بازی خود در دیداری نزدیک و نفسگیر با نتیجه ۴۵ بر ۴۶ مغلوب نماینده دانشگاه کرواسی شدند، اما امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در دومین دیدار خود موفق به پیروزی ارزشمند ۶۴ به ۴۶ مقابل تیم بسکتبال کاتالان بارسلونا اسپانیا شدند.

تیم بسکتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود برابر دانشگاه لندن انگستان با نتیجه ۳۳ بر ۴۴ بازی را واگذار کرد و در دومین دیدار گروهی خود برابر نماینده کشور اسپانیا با نتیجه ۳۷ بر ۶۰ شکست خورد.

نوزدهمین دوره رقابت‌های ورزش‌های بین دانشگاهی ۲۰۱۸ دانشجویان جهان با حضور نمایندگان ورزشکار دانشجوی دانشگاه‌های معتبر سراسر جهان در رشته‌های فوتسال- بسکتبال و والیبال در 2 بخش زنان و مردان به میزبانی دانشگاه آنتورپ بلژیک شده و 2  تیم بسکتبال آقایان و بانوان به همراه تیم فوتسال آقایان، ۳ تیم کاروان اعزامی دانشجویی کشورمان به این دوره از بازی‌ها را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نوزدهمین دوره مسابقات ورزش‌های بین دانشگاهی ۲۰۱۸ دانشجویان جهان (PCU) در بلژیک

نظر شما