شناسهٔ خبر: 25228167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

حفظ وحدت و انسجام در کشور کوبنده‌ترین پاسخ به بدخواهان نظام است

خمین- استاندار مرکزی گفت: حفظ وحدت و انسجام در کشور کوبنده ترین پاسخ به بدخواهان نظام است و این مهم باید مدنظر آحاد مردم و مسئولان قرار داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خمین در بیت تاریخی امام خمینی(ره) شهرستان خمین، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که سران قدرت های بزرگ به صورت مستقیم و غیرمستقیم، حقانیت نظام جمهوری اسلامی در بهره برداری از انرژی هسته ای و فعالیت صلح آمیز هسته ای را به رسمیت می شناسند.

وی افزود: اگرچه نقش برجام در حوزه مسائل اقتصادی کشور کمرنگ بوده است، اما از لحاظ سیاسی یک پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود و به جهانیان ثابت کرد که آمریکا در برابر این قرارداد به ناحق سخن می گوید.

استاندار مرکزی بیان کرد: با انعقاد این قرارداد بین المللی برحق بودن نظام در راستای بهره برداری صلح آمیز هسته ای از زبان قدرت های بزرگ بلند می شود و این مهم، چیزی جز پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی نیست.

آقازاده تصریح کرد: نیاز است وحدت و انسجام گروه های مختلف سیاسی در داخل کشور حفظ و در سایه تعامل و انسجام، به بدخواهان و کسانی که می خواهند جمهوری اسلامی را در دنیا ناحق جلوه دهند، پاسخ کوبنده بدهیم.

استاندار مرکزی در بخش دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان خمین با دقت و حساسیت بسیار انتخاب شد، چراکه زادگاه امام راحل از منظر سیاسی و موقعیت جغرافیایی و رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی از اهمیت برخوردار است و انتخاب فرماندار جدید که از نیروهای جوان و انقلابی و بومی این منطقه می باشد، یک انتخاب شایسته است.

آقازاده عنوان کرد: فرماندار جدید خضوع و خشوع در برابر مطالبات مردمی را مدنظر قرار دهد و موظف است که در مسیر سیاست های دولت انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: فرماندار در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان خمین از نظرات و افکار و گرایش های مختلف و ظرفیت های نخبگان و صاحب نظران بهره گیری کند و ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی نظارت مستمر بر عملکرد مسئولان داشته باشد.

استاندار مرکزی اظهار کرد: با حمایت مردم و مسئولان و پیگیری و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، شهرستان خمین باید با محرومیت های عمرانی و اقتصادی و... خداحافظی کند و امید است تا پایان سال ۹۷ با بهره برداری از پروژه های بزرگ صنعتی و پیگیری هایی که انجام می شود، زمینه اشتغالزایی در شهرستان خمین فراهم گردد و شاهد وضعیت مطلوب اقتصادی در زادگاه امام راحل باشیم.

نظر شما