شناسهٔ خبر: 25227994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

افاضلی: فردا برای شرافت فوتبال بازی می‌کنیم/ وزارت نفت در حق این تیم قصور کرد

سرمربی نفت تهران گفت: تیم سقوط کرده شرایط روحی خوبی ندارد و فردا برای شرافت فوتبال بازی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن در هفته سی‌ام لیگ برتر بیان کرد: تیمی که هفته گذشته زیربار فشار زیاد روانی قرار داشت و سقوط کرد قطعا شرایط روحی خوبی ندارد. سعی کردیم در دو جلسه تمرینی بازیکنان را در شرایط بهتری قرار دهیم. فردا به حاطر شرافت فوتبال بازی می‌کنیم. آقای قلعه نویی در روزهای آخر همیشه با شرافت بازی کرده و با هم با سنت او این کار را می‌کنیم. این موضوع در کارنامه او وجود دارد و ما هم آنچه از دستمان برمی‌آید را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: سه مصدوم داریم. قبل از بازی از نصرتی، کامدار و فراهانی تست می‌گیریم و اگر مشکلی نداشتند بازی می‌کنند.

سرمربی نفت همچنین اذعان کرد: امسال سال بسیار سختی بود. دو تیم داشتم و برایم سخت است درباره سال آینده صحبت کنم. امیدوارم سال آینده در تیمی باشم که شرایطش بهتر از این باشد. اگر وزارت نفت تیم را واگذار می‌کرد شرایط بهتری پیدا می‌کردیم.

او افزود: طبیعی است کسی روی ملک اجاره‌ای خرج اساسی نمی‌کند. هیچ مستاجری حاضر نیست لوله‌کشی خانه را عوض کند. مسئولان نفت نیز مالکان اصلی آن نبودند. به اعتقادم وزارت نفت قصور کرد. من نیز نفت را در شرایطی گرفتم که حکم یک بیمار را داشت. این بیمار در ICU و با هوشیاری ۵ درصد بود اما درست زمانی که به دارو نیاز داشت، دارو ندادند و فوت کرد. هنوز هم حکم واگذاری امضا نشده است.

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما