شناسهٔ خبر: 25227889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان به کمک ذوب‌آهن می‌آید/ اهمیت مسابقه سپاهان - استقلال

اصفهان- سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اهمیت بازی ذوب آهن و سپاهان در برابر استقلال گفت: بازی در برابر استقلال برای ما مهم است و موفقیت سپاهان می‌تواند به نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن نیز کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم ‌زاده عصر پنجشنبه پیش از صف‌آرایی تیمش در برابر آبی‌پوشان پایتخت در جمع خبرنگاران پیرامون این دیدار اظهار داشت: بازی در برابر استقلال هم برای ما، هم برای مسئولان و هم برای هواداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از سویی موفقیت ما در این بازی می‌تواند به سود تیم هم‌شهری ما باشد. ما همه تلاش خود را برای موفقیت در این دیدار و کسب سه امتیاز بازی به کار می‌گیریم. 

وی به تمجید از عملکرد خود پرداخت و با اشاره به نجات سپاهان از خطر سقوط به لیگ دسته یک افزود: حضور من در سپاهان با هدف تغییر شرایط و نجات سپاهان از خطر سقوط بوده است. من در حالی هدایت سپاهان را به دست گرفتم که در ۹ بازی آخر خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده بود و حال آنکه اکنون و پس از پیوستن من به این تیم سپاهان در ۸ بازی ۹ امتیاز کسب کرده است. 

خیالمان بابت سقوط راحت بود 

سرمربی طلایی‌پوشان از اطمینان خود به باقی ماندن سپاهان در لیگ برتر گفت و ادامه داد: ما با توجه به شرایط جدول و تیممان مطمئن بودیم که به دسته یک سقوط نمی‌کنیم و به همین دلیل همه تمرکز خود را بر روی کسب نتیجه معطوف کردیم تا سپاهان سال آینده با روند مثبتی آغاز به کار کند. 

وی به بازی مقابل استقلال خوزستان و حواشی پس از آن اشاره کرد و افزود: به هیچ یک از این حواشی توجه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم به گونه‌ای بازی کنیم که در شان سپاهان است. اگرچه چیزی که از سپاهان انتظار می‌رفت به دست نیامد اما ما در بازی فردا بدون استرس و با تمام توان به مصاف استقلال خواهیم رفت. 

ابراهیم‌زاده ریشه ناکامی سپاهان در این فصل را مربوط به سه سال پیش دانست و افزود: سیر نزولی سپاهان به سه سال پیش که تغییرات زیادی در این تیم اعمال و در کنار آن نگرانی‌های زیادی نیز ایجاد شد برمی‌گردد و مقصر تنها مدیریت باشگاه نیست بلکه عوامل زیادی در این رابطه سهیم هستند. 

وی پیرامون محرومان و مصدومان تیمش در برابر استقلال گفت: متاسفانه در بازی فردا جلال‌الدین علیمحمدی به دلیل محرومیت و سعید آقایی به علت مصدومیت از همراهی تیم محروم هستند. 

سرمربی سپاهان هواداران تیم را سرمایه‌های آن دانست و بیان کرد: برخی اوقات اعتراضاتی را از سوی این هواداران مشاهده کردیم که پس از بازی و در حالی رخ می‌داد که در طول بازی هواداران از تیم حمایت کردند و این حمایت باید همیشگی باشد. سپاهان همواره مقابل تیم‌های پایتخت بازی خوبی را به نمایش گذاشته و بازیکنان سپاهان نیز باید واقعیت بازی سپاهان را به نمایش بگذارند و از سوی دیگر هواداران با انرژی مثبت در ورزشگاه حاضر شوند و به حمایت تیم بپردازند. 

وی در ارتباط با اضافه شدن علی احمدی به سپاهان افزود: احمدی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در چهار هفته نام او در لیست بازیکنان رد شده اما در بازی قبلی و در پی محرومیت یزدانی ما گمان می‌کردیم که می‌توانیم از این بازیکن بهره ببریم اما به دبیل مصدومیت و بیماری و دوری ۲ روزه او از تمرینات نتوانستیم از او استفاده کنیم. 

محرم یک اسطوره و بازیکن استثنایی بود 

ابراهیم‌زاده درباره نیاز سپاهان به یک بازی ساز توضیح داد: با خداحافظی محرم، تا پیش از مصدومیت رسول نویدکیا سپاهان شرایط مطلوبی داشت اما با مصدومیت رسول نویدکیا سپاهان بازیسازی در این حد نداشته و به عقیده من محرم یک اسطوره و بازیکن استثنایی بود. اگرچه در چند فصل اخیر چپاروف در این زمینه به سپاهان کمک کرد اما هنوز زمان لازم است تا چنین بازیکن طراح و بازی سازی از سپاهان معرفی شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، سپاهان فردا در حالی به مصاف استقلال می‌رود که با ۲۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و استقلال با ۵۱ امتیاز در رده سوم در پی نایب قهرمانی لیگ برتر است. همچنین وینفرد شفر به دلیل تاخیر از حضور در کنفرانس خبری باز ماند.

نظر شما