شناسهٔ خبر: 25227874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

فروش نفت خام فرصت های اشتغال را از جوانان ایرانی می گیرد

تبریز - نماینده مردم مبارکه در مجلس بابیان اینکه فروش نفت خام نه تنها به نفع اقتصاد کشور نیست گفت: فروش نفت خام فرصت های اشتغال را از جوانان ایرانی گرفته و به طرف مقابل می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا سعیدی مبارکه عصر امروز پنج شنبه در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصادی کشور با مسئولین آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس و ستاد اقتصادی مقاومتی ارس بابیان اینکه درد و دل های سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نشان دهنده وجود موانع در مقابل چرخ دنده های منطقه آزاد ارس است، اظهار داشت: یقیناً هر یک از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس علاقه وافری در رفع مشکلات این منطقه خواهند داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران مناطق آزاد تجاری ارس و کشور و مسئولان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به کاهش ۳۰ درصدی بارندگی در شهرستان جلفا، اما خاک حاصل خیز این منطقه زمینه مناسبی برای کشت و کار است امیدواریم مسئولان از پتانسیل بهره مندی کافی را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه از بانوان در عرصه مدیریتی منطقه آزاد تجاری، شهرستان جلفا و استان استفاده شود، گفت: این درخواست بر اساس تعصب جنیسیتی نیست بلکه اگر قرار است از بانوان در عرصه مدیریت استفاده شود بایستی بر طبق شایسته سالاری باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با انتقاد از خام فروشی نفت در کشور، خاطرنشان کرد: فروش نفت خام نه تنها به نفع اقتصاد کشور نیست بلکه پوئن منفی برای وزارت نفت محسوب می شود.

سعیدی یادآور شد: فروش نفت خام فرصت های اشتغال را از جوانان ایرانی گرفته و به طرف مقابل می دهد امیدواریم با ایجاد زیرساخت ها بتوانیم از نفت خام در داخل کشور بهره وری لازم را ببریم.

نظر شما