شناسهٔ خبر: 25227847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

طی نشستی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان؛

فرماندار نهاوند سرپرست فرمانداری اسدآباد شد

در نشستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،در نشستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان کریم حمیدوند فرماندار سابق نهاوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی شد.

 

در این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان در ارزیابی‌های کشوری کم‌حاشیه و یا بی‌حاشیه‌ترین استان‌های کشور است، اظهار کرد: اولویت کار مسئولان استان توجه به معیشت و اشتغال است که در سال 96 تعداد 19800 شغل پیش بینی شده بود که براساس آخرین آمار رسمی سازمان کار این تعداد به 20800 شغل رسیده است و بنابر دستور استاندار این تعداد باید 30 هزار نفر برسد.

 

برخی دولت و نظام را ناکارآمد جلوه می‌دهند

شاهرخی مردم را سرمایه و پشتوانه اصلی نظام دانست بر فلسفه وجودی مسئولان که خدمت به مردم است، تأکید کرده و گفت: برخی امروز می‌خواهند دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهند که باید هرکسی قلمی در دست و تربیونی در اختیار دارد، از آن برای بازگویی خدمات نظام اشاره کند.

 

وی یکی از مهمترین چالش های که کشور با آن روبروست را مشکل آب دانست و گفت: در این زمینه تاکنون 85 درصد اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است و البته برنامه ریزی خوبی برای صرفه جویی از آن در دستور کار دولت است.

 

برنامه ریزی برای حل چالش آب در سطح کشور در دستور کار دولت است
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری سخنانش به تودیع و معارفه فرمانداران، بخشداران و معاون دیگر فرماندار شهرستان پرداخت و گفت: امروز برای این تغییر و تحولات مدیریتی از افراد توانمند و با تجربه استفاده شده است.

 

وی با قدردانی از خدمات و زحمات حسین افشاری، کریم حمیدوند را به عوان سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد معرفی کرد و گفت: آقای افشاری را در آینده ای نزدیک در مسئولیتی دیگر معارفه خواهیم کرد و انتصاب آقای حمیدوند هم براساس سبک دولت و توانایی فکری و تجربه و وانمندی صورت گرفته است.

 

کریم حمیدوند براساس سبک دولت و توانایی انتخاب شد
شاهرخی با بیان اینکه کریم حکمیدوند فردی اصلاح طلب است، گفت: نماینده مجلس هیچ نقشی در انتخاب فرماندار اسدآباد نداشته و با روی باز از این انتصاب استقبال کرده است.

 

وی تغییر فرمانداران را در راستای بهرهگیری از سرمایه ها دانست و گفت: در ی هفته جاری بسیاری از فرمانداران تغییر خواهند کرد.

 

محسن عزیزی حکم بخشداری پیرسلمان را گرفت
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: آقای حمیدوند از دوستان قدیمی بنده است و شناخت خوبی روی او داریم و می‌توان گفت که از معدود نیروهای خوب در استان به شمار می‌رود.

 

وی تأکید کرد: آقای حمیدوند یک سرمرایه، کارشناس در مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است و امیدواریم که جای آقای افشاری فرماندار سابق را پر کند.

 

سلیمان نظری دوست بخشداری مرکزی اسدآباد شد
شاهرخی در بخش دیگری سخنانش به تودیه و معارفه بخشداران پرداخت و گفت: محسن عزیزی به بخشدار پیرسلمان و سلیمان نظری دولت به عنوان بخشدار مرکزی منصوب شدند که در این زیمنه سعی کردیم از افراد بومی شهرستان استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به سیاست دیگر دلت  و استاندار در انتصاب معاونت های فرمانداری در انتخاب افراد جوانان و استفاده از بانوان ، گفت: خانم امیدی هم به عنوان یکی از معاونتهای فرمانداری منصوب شدند که در چند روز آینده در شورای اداری با حضور استاندار حکم خود را دریافت می کنند.

 

امیدی اولین معاون خانم در فرماندار اسدآباد شد
در ادامه این نشست سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان، اظهار کرد: از اینکه در خدمت مردم فهمیم مهد بیداری اسلامی سیدجمال الدین اسدآبادی هستم، خوشحالم.

 

مسائل پیش افتاده در شورای تأمین مطرح نشود
کریم حمیدوند گفت: بنده با اعتقاد به نظام و دولت و حفظ گرایش سیاسی همکاری خوبی با اعضای شورای تأمین در نهاوند داشتم و اعتقادم این است که ما باید سطح شورای تامین که بالاست، بالا نگه داریم.

 

وی گفت: مسائل پیش افتاده و قابل حل در ادارات را در شورای تأمین مطرح نکنیم رچا که از شأن و شوکت این شورا می‌کاهد؛ قانون اساسی به عنوان میثاق ملی و چراغ راه این مسیر را مشخص کرده است.

 

هر کارمند فرمانداری یک فرماندار، بخشدار و یا معاون فرماندار است
سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد ادامه داد: بعضا" در قانون اساسی آمده است که مردم آزادی بیان، اجتماعات و راهپیمایی دارند، اما آئین‌نامه قانونی برای آن راهکار در نظر گرفته و می توان مجوز لازم را در زمان خاص بگیرند.

 

وی در بخش دیگری سخنانش خطاب به کارکنان فرمانداری، گفت: ما در وزارت کشور مأموریت خدمت به مردم را داریم و مسئول همه نارسایی ها  هستیم و این نیست که مشکلی در اداره به فرمانداری بر نگردد.

مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب هستم
حمیدوند با دادن اختیار تام به کارکنان فرمانداری برای رسیدیدگی به نارسایی ها و اذرائه گزارشات  در این زمینه، گفت: هر کدام از کلاکنان فرمانداری کی فرماندار، بخشدار و معاون فرماندار هستندو باید با کمردم داری آنان را از دولت و نظام راضی نگه دارند.

 

وی در پایان سخنانش گفت: مخالف نصب پلاکارد تبریک انتصاب از سوی ادارات هستم و حضور در شورای اداری و تبریک آنان به این طریق کفایت می‌کند.             

حسین افشاری حدود 18 ماه در شهرستان اسدآباد خدمت کرده است و کریم حمیدوند نیز پیش از این فرماندار نهاوند بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما