شناسهٔ خبر: 25227806 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کمپانی برد پیت فیلم تهیه کننده فاسد هالیوود را می سازد

۲ کمپانی سرشناس هالیوودی قصد دارند تا ماجرای تحقیقات نیویورک تایمز علیه هاروی واینستین تهیه کننده فاسد هالیوودی را فیلم کنند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / به گزارش سینماسینما، آناپورنا پیکچرز و کمپانی پلن بی متعلق به برد پیت حقوق ساخت فیلمی بر مبنای گزارش‌های نیویورک تایمز علیه واینستین را خریداری کردند.

جودی کانتور و مگان توهی دو گزارشگر نیویورک تایمز هستند که پاییز گذشته رسوایی هاروی واینستین را در قالب گزارش‌هایی علنی ساختند.

آنها با بررسی موارد متعدد آزار جنسی علیه واینستن وارد عمل شدند و با جمع‌آوری مدارک و شواهدی از چند دهه رفتار غیراخلاقی وی، او و کمپانی‌اش را به زیر کشیدند.

این ماجرا موجب شکل گرفتن جنبش «#من‌هم همینطور» هم شد و زنان بیشتری را واداشت تا از تجربیاتشان مبنی بر آزار جنسی در موارد مختلف به ویژه در هالیوود سخن بگویند.

هنوز نویسنده فیلمنامه یا کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده و تنها حقوق ساخت این فیلم خریداری شده است. در عین حال گفته می‌شود این فیلم به نوعی مشابه «اسپاتلایت» است که یادآور تلاش گزارشگران است نه خود واینستین.

کمپانی پلن بی متعلق به برد پیت و دیدی گاردنر است که فیلم‌های به یاد ماندنی چون «۱۲ سال بردگی» و «مهتاب» ‌را در کارنامه دارد.

دو زن روزنامه‌نگاری که موجب شدند تا روزنامه نیویورک تایمز جایزه پولیتزر امسال را دریافت کند، چندی پیش اعلام کردند این ماجرا را در قالب کتاب منتشر می‌کنند.

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما