شناسهٔ خبر: 25227751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری سارقان فضای مجازی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری تعداد شش نفر از سارقین فضای مجازی که با شیوه و شگرد‌های خاص اقدام به سرقت از حساب شهروندان می‌کردندخبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامرضانجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با تلاش‌های مستمر و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، در فروردین ماه سال جاری تعداد شش نفر ازسارقان فضای مجازی که با شیوه و شگرد‌های خاص و با عناوین مختلف اقدام به سرقت از حساب شهروندان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقین بخش اعظمی از سرقت‌ها را که بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال بود را از طریق خودپرداز و دستگاه‌های کارت خوان انجام داده بودند که با تحقیقات فنی و تخصصی پلیسی سارقان شناسایی و دستگیر شدند و وجوه سرقتی به مالباختگان مسترد شد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشرافیت کامل بر فضای مجازی در تلاش است تا حقی از شهروندان پایمال نشود، و با سوء استفاده کنندگان در این فضا نیز برخورد قاطع خواهد کرد.

سرهنگ نجابت در پایان از شهروندان درخواست کرد: کارت‌های بانکی و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند تا مورد سوء استفاده افراد سود جو قرار نگیرند.

انتهای پیام/ع

شناسایی سارقان فضای مجازی 

 

برچسب‌ها:

نظر شما