شناسهٔ خبر: 25227702 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

800 پروزه ارتباطی در اردبیل افتتاح شد

همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل 800 پروژه ارتباطی در این استان با سرمایه‌گذاری 167 میلیارد تومان افتتاح و به‌

صاحب‌خبر -
همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان اردبیل 800 پروژه ارتباطی در این استان با سرمایه‌گذاری 167 میلیارد تومان افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه اشتغال در بخش ict و حوزه ارتباطات و فناوری به عنوان یک دستگاه بین بخشی کارنامه قابل قبولی داریم به طوری که اشتغال ایجاد شده با کد ملی افراد و نام شرکت‌ها به صورت دقیق به ثبت رسیده است.
 
بهروز رزمی تسهیل‌گری در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری را در ارتباط با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما براساس تفاهم‌نامه‌هایی که با دستگاه‌های مختلف به امضا رساندیم سعی کردیم تا در امکان در ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک‌کار آنها باشیم.
 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: امروز با حضور وزیر ارتباطات 800 پروژه ارتباطی به ارزش 167 میلیارد تومان در بخش‌های مخابراتی و اپراتورهای مختلف و همچنین پست افتتاح کردیم تا اهالی استان از این پروژه‌ها استفاده کنند.
 
رزمی بیان کرد: در اسفندماه سال 95 نیز ما به ارزش 189 میلیارد تومان پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح کرده بودیم به طوری که به مبلغ 77 میلیارد تومان پروژه ارتباطی در دست اجراست.
 
این پروژه‌ها شامل 105 پروژه شرکت مخابرات به ارزش 314 میلیارد ریال شامل توسعه و تجهیز نسل سوم تا پنجم تلفن همراه، تجهیزات دیتا، توسعه فیبر نوری به طول 134 کیلومتر و سامانه‌های جدید ارتباطی به همراه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی است.
 
پروژه‌های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به ارزش 475 میلیارد ریال شامل احداث سایت نسل دوم به تعداد 18 واحد، نسل سوم 116 واحد و نسل چهارم 58 واحد و یک سایت اینترنت نسل چهارم بود که امروز به دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.
 
همچنین امروز پروژه‌های ارتباطات و زیرساخت‌ها به ارزش 286 میلیارد ریال شامل توسعه پهنای باند، دیتا و اپراتورهای مختلف، انتقال و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید بوده تا اهالی استان از این خدمات استفاده کنند.
 
در حوزه پست بانک نیز به مبلغ 35 میلیارد ریال شامل نصب و راه‌اندازی 25 دستگاه خودپرداز در روستاها و 10 باجه خدمات بانکی افتتاح شد که به روستائیان ارائه خدمات خواهد کرد.
 
همچنین با حضور وزیر ارتباطات به ارزش 560 میلیارد ریال پروژه‌های شرکت همراه اول و همچنین به ارزش 3 میلیارد ریال پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کار افتتاح شد.
 
در این مراسم همچنین دیوان شاعر پرآوازه اردبیلی شاه اسماعیل خطایی به وزیر ارتباطات اهدا شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما