شناسهٔ خبر: 25227223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معاون تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

ثبت 1300 هیئت مذهبی در گیلان

گروه اجتماعی- حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان اینکه یک هزار و 300 هیئت در استان ثبت شده اند، گفت: از این تعداد 500 هیئت در شهرستان رشت فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، هیئت‌های مذهبی را پیشگام تمام برنامه‌های دینی و مذهبی دانست و اظهار کرد: احیای مراسم بزرگداشت ائمه اطهار(ع) یک فریضه است و باید همه ما در فراگیر شدن آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 300 هیئت در استان ثبت شده‌اند که از این تعداد 500 هیئت در شهرستان رشت فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: نظارت و آموزش هیئت‌های مذهبی مهمترین وظیفه این شوراست که باید به صورت ویژه نسبت به اجرای آن تلاش کرد.

ثبت 1300 هیئت مذهبی در گیلان

حجت‌الاسلام گلمیرزاده با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی یکی از گسترده‌ترین تشکل‌های مردمی است که در گستره شهرها و روستاهای کشور فعالیت می‌کنند، یادآور شد: نیت اعتقادی و دینی تشکیل دهندگان این تشکل ها و اعتماد و گرایش اقشار مختلف مردم به آنها از بهترین ظرفیت‌هایی که در اختیار سیاستگذاران و برنامه‌ریزان فرهنگی خصوصا فرهنگ دینی کشور است که بتوانند به نحو شایسته‌ای از این ظرفیت در جهت ترویج و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه بهره بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما