شناسهٔ خبر: 25227108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مربی فولاد خوزستان:

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می‌رسانیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید سیروس نعمتی‌نژاد که به‌جای سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی حاضر شده بود، اظهار کرد: از همه خبرنگاران، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که این فصل را کنار ما بودند و انتقادات درستی نیز به ما داشتند تشکر می‌کنم و باید بگویم فردا آخرین بازی ماست و به مصاف تیم قابل احترام تراکتورسازی می‌رویم، اگرچه این تیم سال خوبی نداشت و جایگاه فعلی این تیم در حد نام تراکتور نیست.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه‌دار و قابل احترام است و رتبه این تیم چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. اما ما می‌خواهیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا هواداران و مسئولان باشگاه از ما راضی باشند و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم و مطمئنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی تیم فولاد گفت: درباره وضعیت کادر فنی برای فصل بعد نیز باید بگویم پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

نعمتی‌نژاد درباره اعتراضات برخی هواداران به کادر فنی فولاد در نیم‌فصل دوم، بیان کرد: ما این فصل عملکرد خوبی داشتیم اما طبیعی است که بسیاری از تیم‌ها در برهه‌ای از فصل افت می‌کنند که تیم ما هم کمی افت کرد و به این دلیل نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و به هدف خود برسیم.

وی در پایان درباره غایبان تیمش در این دیدار، اظهار کرد: یوسف وکیا و میلاد بدرقه محروم هستند و سینا مریدی و مجتبی حقدوست را به علت مصدومیت در مقابل تراکتور در اختیار نداریم.

انتهای پیام/چ

نظر شما