شناسهٔ خبر: 25226882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دسته‌گل جدید نماینده فراکسیون امید

یکی از مارکسیست های سازمان منافقینبرای اینکه از موضع مسلمان ها صحبت کرده و خود را خیلی خود را مومن نشان بدهد، گفته بود:«خود خدا علیه السلام هم در حدیثی می گوید...»!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حسین شمسیان فعال رسانه ای در کانال خود در پیام‌رسان سروش نوشت:

ماجرای حرف های نمایندگانی که از بدیهیات خبر ندارندو هرروز دسته گل تازه ای به آب می دهند، نشان ازآن دارد که «آنها از اول هم اشتباهی بودند» رای ناشی از «تَکرار می کنم»و کرسی حاصل از رنگ و لعاب سلبریتی های بی مایه،ثمره ی خجالت آوری جز این نخواهد داشت.

پروانه مافی خیال می کرد «کاهوی چینی»واقعا از چین می آید و با همین مایه از دانش، درباره سیاست های اقتصادی نظر می داد!

امینی،نایب رئیس شورای شهر تهران مبدع و آورنده حدیث جدید «العقل السالم فی البدن السالم»است!

این فهرست ادامه دارد و می توانید مصادیق متعددی به آن بیفزایید.

(مراد تپق یا اشتباه لفظی نیست بلکه بیان سطح دانش این جماعت است)

 حالا تازه ترین شاهکار این جماعت، اظهارات سخنگوی فراکسیون امید است که گفته:«مگر غیر از این است که قرآن(!) کرامت انسانی را مهم‌تر از حرمت کعبه قرار ‌داده است،به بهانه حجاب و نهی از منکر ترویج منکر می‌شود و حرمت انسان زیر سؤال می‌رود»!!!

این آقای با سواد همان موجودی است که چند وقت قبل بی شرمانه و نمک نشناسانه در کسوت نمایندگی گفته بود:« اشتباه کردن طبیعی است، حالا یک‌زمانی انقلابی شد و تصمیمات انقلابی گرفته شد، اما اصرار بر آن اشتباهات، خطا رفتن است»!!

یادمان باشد،این جماعت همان هایی هستند که تا پیش از این، همه دنیا به جز خودشان را بی سواد می دانستند!

یکی از زندانیان قبل از انقلاب نقل می کرد در جریان گفتگو و مباحثه ای با یکی از مارکسیست های سازمان منافقین(که نمی خواست ما بدانیم مارکسیست شده) برای اینکه از موضع مسلمان ها صحبت کرده و خود را خیلی خود را مومن نشان بدهد، گفته بود:«خود خدا علیه السلام هم در حدیثی می گوید...»!

نظر شما