شناسهٔ خبر: 25226121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار اردبیل:

برش استانی ایجاد ظرفیت های اشتغال در استان اردبیل پیگیری می شود / ضرورت توسعه وزرش های زمستانی در استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل گفت: برش استانی ایجاد ظرفیت های اشتغال در استان اردبیل به دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به عنوان معین شهرستان ها ابلاغ شده و این برنامه ریزی به صورت هفتگی و ماهانه پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل امروز (6 اردیبهشت) در جلسه شورای استان اردبیل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید رجایی استانداری گفت: بستر ایجاد 20 هزار شغل در سال جاری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و امسال شاهد کاهش رکود بیکاری در استان خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینکه برش استانی ایجاد ظرفیت های اشتغال در استان اردبیل به دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به عنوان معین شهرستان ها ابلاغ شده و این برنامه ریزی به صورت هفتگی و ماهانه پیگیری می شود، تصریح کرد: کارهای عمرانی استان در سال 96 شاهد رشد خوبی در استان اردبیل بودیم و در حوزه راه سازی به ویژه عملیات عمرانی راه آهن کارهای مناسبی انجام شد.

 

بهنامجو با تاکید بر اینکه زمینه تامین منابع کامل پروژه عمرانی راه آهن بزودی حل به اطلاع مردم خواهد رسید تا در سال های آینده شاهد افتتاح این پروژه توسعه ای استان باشیم، عنوان کرد: حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد پنجره واحد در استان یکی از اولویت ها برای توسعه زیر ساخت های استان هست که در زمینه حوزه فناوری اطلاعات نیز کارهای موثری صورت گرفته است.

 

استاندار اردبیل با یادآوری این مطلب که کمبود زمین در شهرک های صنعتی استان موجب سرمایه گذاری بخش خصوصی شده و امسال با مشارکت بخش خصوصی شهرک های سنعتی استان از 22 به 35 شهرک افزایش خواهد داشت، ادامه داد: زمستان یک مزیت بزرگ برای استان است که باید با استفاده از امکانات بستر حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم تا زمینه توسعه وزرش های زمستانی در استان اردبیل افزایش یابد.

نظر شما