شناسهٔ خبر: 25226026 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تجلیل از ایکنای مازندران در جشنواره روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه 2 کشور

گروه فرهنگی- در سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه 2 کشور، که پنجم اردیبهشت ماه در پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد از خبرنگار ایکنای مازندران به عنوان رتبه برتر بخش عکس خبری تجلیل به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از مازندران، سومین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه 2 کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه، مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری گیلان در رشت برگزار شد.

این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور «گلستان، مازندران و گیلان» و  در جهت ارتقاء کیفی این فعالیت‌ها و هم چنین زمینه‌سازی برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی برگزار شد.
در این جشنواره آثار خبرنگاران در پنج بخش خبر، تیتر، عکس، مصاحبه و گزارش مورد ارزیابی و بررسی داوران این جشنواره قرار گرفت که در بخش عکس خبر حمیدرضا گلمحمدی خبرنگار ایکنای مازندران رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش ایکنا از مازندران حمیدرضا گل محمدی تواندشتی خبرنگار ایکنای مازندران که در سال 96 در این جشنواره که در دانشگاه مازندران برگزار شده بود رتبه نخست بخش عکس این جشنواره را به خود اختصاص داده بود برای دومین سال متوالی در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره در بخش عکس خبری شد و با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی با حضور معاون اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس پارک علم وفناوری گیلان، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور از وی تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر

تجلیل از ایکنای مازندران در جشنواره روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه 2 کشور

نظر شما