شناسهٔ خبر: 25224939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار سمنان:

مسئولان نباید به اختلافات دامن بزنند/ حفظ مردم درصحنه در صدر برنامه‌ مسئولان باشد

«سید شهاب‌الدین چاوشی» با بیان اینکه مسئولان نباید به اختلافات دامن بزنند، گفت: حفظ مردم درصحنه باید در صدر برنامه‌های مسئولان باشد.

صاحب‌خبر -

مسؤولان نباید به اختلافات دامن بزنند/ حفظ مردم درصحنه در صدر برنامه‌ مسؤولان باشد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، جلسه شورای اداری استان سمنان پیش‌از‌ظهر امروز (پنج‌شنبه) به ریاست «سید شهاب‌الدین چاوشی» استاندار سمنان و با حضور معاونان استاندار، فرمانداران، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن برگزار شد.

استاندار سمنان در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی پرتوی از انقلاب جهانی موعود بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی برای تحقق ارزش‌ها و بازگرداندن کرامت انسان‌ها به وقوع پیوست و ما نیز مسؤولیت داریم که نگذاریم هیچ عاملی ما را از آن مقصد الهی دور کند و همه رفتار و سلوک ما باید مهدوی باشد.

وی داشتن روی گشاده، ادب، مدارا، نوع‌دوستی، پایبندی به حقوق انسان‌ها، ایثار فداکاری و... را بخشی از قاموس مهدویت (عج) و انتظار آرمانی شیعه یاد کرد و گفت: امید است که توفیق سربازی انجام وظایف ما مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: افتخار می‌کنیم در نظامی خدمت می‌کنیم که به لحاظ حقانی بودن برای عموم مردم از یک مشروعیت دینی و اعتقادی برخوردار است و خوشبختانه این نظر در عصر ما محقق شده و نظام ما در زیر چتر ولایت‌فقیه اداره می‌شود.

چاوشی اضافه کرد: وابستگی ما به نظام دینی مسؤولیت ما را نسبت به سایر کارگزاران دنیا مضاعف می‌کند و باید باور داشته باشیم که این نظام مبتنی بر دیانت مردم شکل گرفته است.

وی به بخشی از سخنان رئیس‌جمهوری در سفر به آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب درصدد تضعیف دستاوردهای این نظام هستند و آمریکا قصد دارد با یارگیری از داخل مرزها و با استفاده از شبکه‌های وسیع اجتماعی و با بزرگ نشان دادن ضعف‌های داخل، دل مردم را از امید به آینده خالی کند.

استاندار سمنان بیان کرد: ما و شما طلایه‌داران حکومت هستیم و باید حواس‌مان جمع باشد و نباید به اختلافات دامن زد و مسئولیت دینی و شرعی را نادیده گرفت و اگر کارگزار نظام هستیم، باید در جذب مردم به نظام تلاش کنیم.

چاوشی به وحشت آمریکایی‌ها در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر به اعتقادات دینی باور داشته باشیم ما در منطقه برترین هستیم.

وی اظهار کرد: خطری که موجودیت فرهنگی ما را تهدید می‌کند، خطر گسست درون انقلاب و فاصله دل‌ها است و نباید بگذاریم نسل آینده از ما گسسته شوند و اراده حفظ مردم در صحنه باید در صدر برنامه‌های مسئولان باشد.

استاندار سمنان همچنین با توجه به شعار امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، بر تحقق و عملی شدن این شعار تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما