شناسهٔ خبر: 25224524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

دایی: برای کسب سهمیه آسیایی باید مقابل پیکان برنده شویم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در آخرین دیدار لیگ برابر پیکان باید برنده از زمین خارج شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «علی دایی» امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان افزود: امسال زحمات زیادی را در طول فصل کشیده ایم و فردا-جمعه دیدار بسیار مهمی مقابل پیکار داریم، چرا که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید از بازی برنده خارج شویم تا رتبه خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: پیکان نیز تیمی بسیار خوب و دارای کادر فنی فهمیی است که قطعا دیدار سختی را خواهیم داشت و امیدوارم فردا، حق به حقدار برسد.
دیدار تیم های فوتبال سایپا و پیکان تهران فردا ، جمعه ساعت 17در ورزشگاه شهدای قدس تهران برگزار می شود.
دایی در خصوص تساوی بدون گل دیدار هفته گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز نیز یادآور شد: دیدار قبلی را فراموش کردیم و در آن دیدار یک پنالتی را گل نکردیم و حتی به تیرک دروازه هم زدیم اما به دنبال آن هستیم که در دیدار برابر پیکان نتیجه بگیریم.
وی در خصوص کیفیت لیگ برتر نیز گفت: لیگ برتر امسال خوب برگزار شد و فاصله بین تیم های بالا و پایین جدول کم بود. اما امیدوارم با شرایطی که فوتبال ما دارد و دیدارهای خوبی که در پنج هفته پایانی برگزار شده است تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه خوب ظاهر شود.
سرمربی تیم سایپا در خصوص شایعه جدایی علی قلی زاده و مهدی ترابی از سایپا هم گفت: ترابی با سایپا قرارداد دارد و ضمن آنکه قرارداد قلی زاده به پایان رسیده است و چنانچه موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شویم به آنها احتیاج خواهیم داشت و من نیز با سایپا قرارداد دارم و اگر مدیران باشگاه علاقه به همکاری داشته باشند در این تیم خواهم ماند.
دایی در خصوص ارایه فوتبال پاک در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال نیز تصریح کرد: ارایه فوتبال پاک باید در همه هفته های لیگ برتر باشد و به طور حتم تیم ها به دنبال آن هستند که فوتبال شرافتمندانه ای ارایه کنند تا حق به حقدار برسد. ضمن آنکه تمام تیم ها زحمات زیادی را در طول فصل متحمل شده اند. به طور قطع هفته پاکی را خواهیم داشت.
وی در مورد پیگیری مطالباتش از باشگاه های نفت و پرسپولیس تصریح کرد: بی انضباطی در فوتبال ما وجود دارد و کسی پاسخگوی ما در خصوص طلب مان نیست. به طور حتم این موضوع را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگری می کنم و آنها را در جریان قرار خواهم گذاشت.
دایی با اشاره به برخی سخنان رییس هیات فوتبال استان قم که گفته بود صبای قم به دلیل بدهی میلیاردی، منحل شود نیز چنین اظهار کرد:متاسفانه این مشکلات در فوتبال ما به خاطر برخی قوانین بی ربط وجود دارد. اگر این اتفاقاتی که می بینید و باشگاه ها حق فردی را نمی دهند به خاطر قوانین شخصی است.
وی ادامه داد: حق مربیان را نمی دهند و مانند آب خوردن حق همدیگر را زیر پا می گذارند و تازه می گوییم تیم ها را از صفر بسازیم و اسم مسلمان روی خود گذاشته ایم. خوشبختانه در هفته های اخیر یک نهادی در فدراسیون تشکیل شده است تا مطالبات و طلب ها بیشتر از این نشود که این گام نخست است.
تیم های سایپا و پیکان اکنون در جایگاه چهارم و پنجم لیگ برتر قرار دارند.
ورزشی**1067**9250 ** 1776

نظر شما