شناسهٔ خبر: 25224239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| آب شرب شهر سوق از سد کوثر تامین می‌شود

R41452/P1357/S6,69/CT11

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده آب شرب مورد نیاز مردم شهر سوق از در بلند مدت از سد کوثر تامین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد در نشست شورای اداری شهر سوق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از اعضای شورای اداری استان اظهار داشت: مدیریت تنش آبی و افت فشار آب شهر سوق جزو اولویت‌های در دستور کار مسئولان شرکت آب و فاضلاب است.

وی عنوان کرد: آب شرب شهر سوق از طریق ایستگاه‌های چشمه سیاه چرام و از فاصله 35 کیلومتری این شهر و با سه ایستگاه پمپاژ تامین می‌شود که همین موضوع سبب ایجاد رسوب در بخش‌هایی از شبکه توزیع آب این شهر شده است.

لدنی‌نژاد از تلاش‌های صورت گرفته توسط آبفای استان برای برطرف کردن مشکلات بوجود آمده در شبکه توزیع آب شهر سوق خبر داد و افزود: خرید یک دستگاه واترجت، یک دستگاه دستگاه الکترومغناطیس ضد سوب و 11 دستگاه مغناطیسی الکترواستاتیک ضد رسوب از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح بخشی از شبکه توریع آب شهر سوق برای برطرف کردن مشکل افت شبکه این شهر در دو سال گذشته خبر داد و گفت: امیدوارم که با تخصیص اعتبارات لازم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه آب شرب شهر سوق در بلند مدت از طریق سد کوثر تامین می‌شود، تصریح کرد: با تکمیل عملیات اجرایی این طرح آبرسانی به شهرهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ، مشکلات آب شرب شهر سوق نیز برطرف می‌شود.

در ادامه نیز علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شرکت آب و فاضلاب استان خواست تا نسبت به برطرف کردن مشکل شهرهای دارای تنش آبی از جمله شهر سوق اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

نظر شما