شناسهٔ خبر: 25223793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح:

دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی‌بخشی به تمام ملت‌ها است

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی‌بخشی به تمام ملت‌ها در سراسر جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرلشکر حسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در سخنانی اظهار داشت: دکترین مهدویت عبارتی است که به بشر در تمام جهان می‌گوید که راهبردی کلان برای اینکه پیروان ادیان الهی و دیگر ادیان اعتقاد به منجی دارند و منتظر عدالت هستند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این استراتژی بزرگ باید تدوین شده و مرتبا از این چشمه به سمت بزرگان تمام ادیان و ملت‌ها ریزش کند.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این استراتژی باید موجب شود که ملت‌ها حول محور منجی الهی آخرالزمان که یکی است و ویژگی‌هایش در تمام ادیان مشترک است جمع شوند.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بزرگترین درد بشریت عدم وجود وحدت است افزود: از همین درگاه است که امپریالیسم فعالیت می‌کند که اگر وحدت حول محور منجی باشد و در راه انتظار او تلاش شود هیچ قدرتی نمی‌تواند برخورد استعماری با ملت‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه دکترین مهدویت خورشیدی برای روشنایی‌بخشی به تمام ملت‌ها در سراسر جهان است که با داشتن خصوصیات‌ خود با اعتقاد به منجی می‌توانند در کنار هم قرار گیرند تصریح کرد: مسلمانان محورهای مشترکی در این زمینه دارند و می‌توانند حول همین محورهای مشترک همچون توحید، قرآن، نبوت و... برادری بین خود را تقویت کنند.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: هرچه ملت‌ها در جهت این استراتژی حرکت کنند ظلم و ستم به سمت افول رفته و عدالت ظهور می‌کند تا منجی عالم بشریت ظهور کرده و عدالت را برای همه جاری کند.

 

نظر شما