شناسهٔ خبر: 25223791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ملاک ارزیابی مدیران، میزان خرید کالای ایرانی

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در پایان سال میزان خرید کالای ایرانی در طول سال خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد استان با اشاره به سرانه درآمد مردم استان گفت: میانگین درآمد سرانه مردم در کشور یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این رقم در چهارمحال و بختیاری نصف بوده و رقمی حدود ۷۰۰ هزار تومان است که در این راستا و برای جلب رضایتمندی مردم باید وضعیت معیشت و رفاه آنان مطلوب تر شود.

 وی در ادامه با اشاره به روند پاسخگویی به استعلامات سرمایه گذاری گفت: پاسخ استعلامات باید بر اساس قانون صورت گیرد و در این زمینه هیچ نیازی به استعلام از فرماندری ها و بخشداری ها نیست.

عباسی با اشاره به شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی گفت: امسال تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی باید این نکته را در نظر داشته باشند که در کلیه خریدهایی که با بودجه های دولتی انجام می شود چه کالایی خریداری شده و به چه نحوی تولید می شود و باید خریدهای دستگاه ها در زمینه های گوناگون تا حد امکان از تولیدات داخلی باشد.

استاندار تاکید کرد:یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در پایان سال میزان خرید کالای ایرانی در طول سال خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال فراگیر گفت: متولی جذب این تسهیلات اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان است و این دستگاه موظف است برای جذب شدن اعتبارات اقدام کند.

عباسی تاکید کرد: چنانچه تا ۴۵ روز قبل از مهلت قانونی برای جذب این تسهیلات در تمام شهرستان‌های استان، اقدام نشود، اعتبار به شهرستان دیگری داده می‌شود. 

نظر شما