شناسهٔ خبر: 25223766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وظیفه رسانه ها روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه است

به گزارش روز ایرنا، مهرداد عظیمی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقد پذیری فارغ از

صاحب‌خبر - به گزارش روز ایرنا، مهرداد عظیمی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، امانتداری، دلسوزی، نگاه عدالت محور و نقد پذیری فارغ از جناح بندی سیاسی را از ویژگی های اصحاب قلم دانست و افزود: مردم بهترین قاضی در بررسی و سنجش عملکرد دست اندرکاران هستند.
وی با اشاره به هجمه استکبار جهانی در ورود به جنگ نرم هدف قرار دادن فرهنگ غنی امت اسلامی تاکید کرد: بطور یقین، نقش رسانه ها در این زمینه بی بدیل است.
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: وظایف مطبوعات و رسانه ها، با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تولید کالای ملی و اشتغال است که باید در راستا استفاده از کالاهای ایرانی و کاهش مصرف کالای خارجی تبلیع و اطلاع رسانی شود.
سرهنگ پاسدار عیسی حیدری افزود: بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی از وظایف اصلی رسانه ها و اصحاب مطبوعات است.
به گزارش ایرنا در این نشست خبرنگاران و اصحاب مطبوعات نیز با ارائه نظرات خود در انتشار و انعکاس اخبار و نحوه همکاری مسئولان استان پرداختند.
بیش از 50 نشریه روزنامه، هفته نامه و ماهنامه در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
6199/6021
انتهای پیام

نظر شما