شناسهٔ خبر: 25223613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تکذیب یک ادعا در رابطه با سفر رئیس‌جمهور به تبریز

تصاویری که با عنوان جعلی پاره کردن نامه های رییس جمهوری در مقابل نرده های ساختمان استانداری آذربایجان شرقی توسط عده ای بی اخلاق در فضای مجازی منتشر شده، غیرواقعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ رحیم شهرتی فر، روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری موسوم به 'سامد'  افزود: این اقدام برخی افراد در فضای مجازی، رفتاری ضداخلاقی، توهین به شعور و فرهنگ مردم استان و خدمتگزاران آنان در سامد در تبریز است.

وی اظهار کرد: هم اکنون همه نامه‌های واصله مربوط به سفر رییس جمهوری در این مرکز در حال بررسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با اندکی دقت می توان متوجه شد تصاویری که با عنوان جعلی پاره کردن نامه های رییس جمهوری در مقابل نرده های ساختمان استانداری آذربایجان شرقی توسط عده ای بی اخلاق در فضای مجازی منتشر شده، غیرواقعی است.

شهرتی فر، ادامه داد: رنگ نرده های تصاویر ساختگی مربوط به این موضوع زرد رنگ است، در حالی که همه شهروندان تبریزی رنگ نرده های ساختمان استانداری را هر روز مشاهده می کنند و می دانند که زرد نیست.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در آذربایجان شرقی که در ساختمان اداره پست تبریز واقع است، از مراحل مختلف بررسی، شماره گذاری، ثبت اینترنتی و ارسال شماره پیگیری به صاحبان نامه ها به رییس جمهوری بازدید کرد.

در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی، حدود 150 نفر از کارمندان سازمان ها و نهادهای مختلف مستقر در استان، به صورت دقیق و خستگی ناپذیر برای انتقال نامه های مردمی به رییس دولت تدبیر و امید می کوشند.

امروز در فضای مجازی فیلم و تصاویری مبنی بر وصول نشدن نامه‌های مردم در سفر رییس‌ جمهوری به تبریز، منتشر شده است.

رییس جمهوری روز سه شنبه و چهارشنبه به همراه هیات دولت برای افتتاح دهها طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی و تبریز سفر کرده بود.

انتهای پیام

نظر شما