شناسهٔ خبر: 25223278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی:

مسابقات ملی دوچرخه سواری کریتریوم در ارومیه برگزار می شود

ارومیه – رئیس هئیت دوچرخه سواری آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات ملی دوچرخه سواری کریتویوم درارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اسدی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی تور ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات به صورت کشوری ساعت ۹ صبح، ۲۱ اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات ملی دوچرخه سواری انجام گرفته و امروز دستگاه های اجرایی قول مساعد برای همکاری داده اند.

اسدی با بیان اینکه این مسابقات زمینه معرفی هر چه بیشتر استان را سبب می شود، گفت: برگزاری موفق مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ رشته کریتریوم زمینه میزبانی سایر رقابت های ملی و بین المللی را فراهم می آورد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان مهدی و حمید باکری از دیگر موضوعات مورد توجه این مسابقات است، افزود: این رقابتها در قالب بزرگداشت نام و یاد شهیدان مهدی و حمید باکری برگزار می شود.

راه اندازی تور دوچرخه سواری کشورهای همجوار آذربایجان غربی

اسدی یادآور شد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قدرت، چهاردهم اردیبهشت ماه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، به صورت نمادین و تمرینی یک دوره مسابقات دوچرخه سواری در مسیر تعیین شده،  برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری تمام دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزاری مسابقات، به ویژه پلیس راهور و شهرداری ارومیه، گفت: شهرداری و پلیس راهور بیشترین همکاری را در برگزاری این مسابقات دارند.

اسدی از راه اندازی تور کشورهای همجوار در آینده نزدیک خبر داد و افزود:  جا دارد در این جلسه از مسئولان امر که تلاش قابل توجهی در راه اندازی این تور داشتند تقدیر شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی از حضور سه رکابزن استان در تیم ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه سواری استان این افتخار را در کارنامه کاری خود دارد که مسعود خاکی از استان آذربایجان غربی به عنوان کاپیتان تیم ملی است.

اهدای ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی در مسابقات ملی دوچرخه سواری در ارومیه

معاون ورزش مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه این مسابقه برای اولین بار در کشور در شهرارومیه ودر۲۱ اردیبهشت برگزار می شود گفت: این مسابقه در یک مرحله و پنج دور سر جمع به مسافت ۱۲۵ کیلومتر درمسیر رینک کمربندی ارومیه برگزارخواهد شد.

کیومرث ایراندوست با اعلام اینکه این مسابقه با نام شهیدان مهدی و حمید باکری برگزار و در آن ۳۰۰ دوچرخه سوار از سراسر کشور حضورخواهند داشت گفت: به نفرات برتر این مسابقه ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

۲۱ اردیبهشت ماه برای نخستین بار در کشور، تور یک روزه مسابقات ملی دوچرخه سواری جایزه بزرگ در رشته کریتریوم به میزبانی هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می شود.

نظر شما