شناسهٔ خبر: 25223211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خبر داد

افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری

خبرگزاری شبستان: وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به افزایش حقوق کارمندان در سال جاری گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور مطرح است و همه ایرانیان با این وزارتخانه به نوعی در ارتباط هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، علی ربیعی امروز (6 اردیبهشت) در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید گفت: جامعه کارگری نیازمند توجه است و از جامعه دینی، مذهبی و مقلد تشکیل شده است.

 

وی گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور مطرح است و همه ایرانیان با این وزارتخانه به نوعی در ارتباط هستند.

 

ربیعی گفت: دوران سخت اقتصادی را در دولت یازدهم و دوازدهم شاهد بودیم و یک رکود طولانی ایجاد شد که آثاری از جمله ریزش نیرو در کارخانه ها را در پی داشت که البته تلاش شد کارها و مشاغل حفظ شوند.

 

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: یکی از اقدامات ایجاد 700 هزار شغل اولی بر اساس دفترچه های بیمه بود، اما هنوز رضایت لازم کسب نشده است چرا که تعداد افرادی که وارد بازار کار می‌شوند بیش از ظرفیت اشتغال است.

 

وی بیان داشت: یکی از اقدامات در حوزه بازنشستگان بوده که از ابتدای عهده‌گیری وزارت 67 درصد قدرت خرید بازنشستگان کاهش پیدا کرده بود ولی امسال حقوق بازنشستگان به بالای یک میلیون و 200 هزار تومان می ‌رسد و در این دولت حقوق‌ها 3.4 برابر اضافه شده است.

 

ربیعی گفت: در آغاز فعالیت بنده، 11 میلیون نفر بیمه سلامت شدند و بیمارستان ‌ها گسترش پیدا کرد تا با ارائه خدمات به مردم کمک شود.

نظر شما