شناسهٔ خبر: 25222799 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

خوشخبر: کارخانه جانشین اسفندیار شد

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اسفندیار از جمع ۲۶ بازیکن لیگ ملت‌های والیبال حذف شده، ولی با ما تمرین خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: امیرحسین اسفندیار، بازیکن جوان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران به دلیل حضور با تاخیر در تمرینان از سوی ایگور کولاکوویچ از جمع ۲۶ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ حذف شد.

امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی والیبال ضمن تایید این خب گفت: ما معمولاً در هر اردو با یک یا دو مورد از این دست مواجه می‌شویم که با توجه به شرایط با جریمه یا محرومیت بازیکن مواجه می‌شود. آقای اسفندیار هم از جمع ۲۶ بازیکن لیگ ملت‌های والیبال حذف شده، ولی با ما تمرین خواهد کرد. قاسم کارخانه، جانشین او در جمع ۲۶ نفره نهایی شده است.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: ما در حد توان خود و فراتر از آن، کار‌ها را پیش برده‌ایم هر سفارتی از ما یک برگه مدرک خواسته ما ۱۰ برگه سند ارائه کرده‌ایم. همه کار‌ها انجام شده و تنها منتظر دعوتنامه روسیه برای اعزام به این کشور هستیم.

خوشخبر در پایان تصریح کرد: ما یک هفته زودتر از شروع لیگ ملت‌های والیبال برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم ملی صربستان به این کشور می‌رویم و سپس برای بازی در هفته نخست راهی فرانسه خواهیم شد.

به این ترتیب اسامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ایران برای شرکت در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ به شرح زیر است:

۱- میرسعید معروف
۲- محمدطاهر وادی
۳- جواد کریمی
۴- فرهاد سال افزون
۵- سید محمد موسوی عراقی
۶- سامان فائزی
۷- مسعود غلامی
۸- علی اصغر مجرد
۹- علی شفیعی
۱۰- رحمان تقی زاده
۱۱- مجتبی میرزا جانپور
۱۲- میلاد عبادی پور
۱۳- فرهاد قائمی
۱۴- محمدجواد معنوی نژاد
۱۵- مرتضی شریفی
۱۶- قاسم کارخانه
۱۷- امیر غفور
۱۸- رضا قرا
۱۹- پوریا یلی
۲۰- مهدی مرندی
۲۱- محمدرضا حضرت پور
۲۲- بهنام ابراهیمی
۲۳- امیرحسین توخته
۲۴- صابر کاظمی
۲۵- میثم صالحی
۲۶- مصطفی حیدری

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی، پیمان اکبری، دراگان کوبیلیسکی، سعید رضایی و ناصر شهنازی (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، دانیل میشیچ (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور ملی‌پوشان را در تمرینات تیم ملی همراهی می‌کنند.

نظر شما