شناسهٔ خبر: 25222182 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملانیا همسر رئیس جمهور فرانسه را برای تفریح به کجا برد؟+فیلم

در پی سفر رئیس جمهور فرانسه و همسرش به آمریکا، همسر دونالد ترامپ بریژیت مکرون را با خود به مکانی تفریحی برد.

صاحب‌خبر -

ملانیا همسر رئیس جمهور فرانسه را برای تفریح به کجا برد؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال سفر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و همسرش بریجیت به واشنگتن، ملانیا همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بریژیت را با خود به موزه ملی هنر واشنگتن برد.

جایی که بر دیوارهای آن تابلوهایی از پرتره افراد مشهور نصب شده که این بازدید برای بریژیت مکرون جالب بود.گفتنی است رئیس جمهور فرانسه در پایان این سفر از نتایج احتمالی یک کنفرانس خبری که در دانشگاه جورج بوش واشنکتن برگزار شده بود به رسانه ها خبر داد.

ارزیابی مکرون از این کنفرانس، احتمال خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران بود و اینکه از نظر وی دونالد ترامپ علاقه ای به حفظ برجام ندارد در حالی که طبق ادعای مکرون،پاریس  بر خلاف آمریکا خواستار گفتگو با مقامات دولتی ایران و رسیدن به توافق در این زمینه است.

مکرون در پایان صحبتهایش با اشاره به اینکه در صورت پافشاری رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام و رد پیشنهاد او  در خصوص توافق هسته ای با ایران ترامپ می بایست راهکار دیگری پیشنهاد دهد گفت:ایران کشوری با عظمت،تمدن و دارای ادبیاتی فاخر بوده که این مساله غیر قابل انکار است.

در ادامه ویدئویی از گردش ملانیا و بریژیت در موزه ملی هنر واشنگتن را مشاهده می کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6514009/7918355?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما