شناسهٔ خبر: 25221635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همراه با آخرین رویداد‌های ورزشی قزوین

اخبار ورزشی از فوتسال، موتورسواری، نجات غریق، بیماران خاص، تیراندازی و چند خبر دیگر را در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آغاز رقابت‌های فوتسال دسته دو کشور در قزوین، تجلیل از جوانان برتر شهرستان قزوین، برگزاری مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور فردا در قزوین، همایش روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی مرکز کشور، انتخاب رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان، ناکامی تیرانداز قزوینی در رسیدن به فینال کاپ جهانی کره و دیدار تیم فوتسال بانوان کاسپین در لیگ یک از اخبار ورزشی امروز قزوین است.

آغاز رقابت‌های فوتسال دسته دو کشور در قزوین

چهار تیم در گروه دو به میزبانی قزوین با هم در دور دوم لیگ دو مصاف می‌کنند.

مرحله دوم لیگ دو فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر دیروز در گروه دو و با شرکت تیم‌های فوتسال لوازم خانگی بهروز قزوین، ماهان گچساران، مقاومت تهران و پلیمر کرمانشاه در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

در پایان رقابت‌های روز نخست تیم مقاومت تهران با یک گل پلیمر کرمانشاه را برد و ماهان گچساران با حساب ۲-۱ لوازم خانگی بهروز را برد.

این رقابت‌ها امروز و فردا در سالن شهید بابایی قزوین پیگیری می‌شود.

این دور از بازی‌ها به صورت مجتمع و در چهار استان برگزار خواهد شد و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

تجلیل از جوانان برتر شهرستان قزوین

در این مراسم از ۱۶ جوان برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

در مراسمی به مناسبت هفته جوان با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی و جامعه ورزش شهرستان قزوین، از ۱۶ جوان برتر این شهرستان تجلیل شد.

۱۶ جوان در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآن و بهداشت با معرفی ۱۴ دستگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از رضا علیپور سریعترین مرد عمودى دنیا، محسن بهشتى راد نخستین قهرمان یخ نوردى آسیا و خانواده شهید حمید سیاهکالی مرادى در حوزه ورزش قهرمانى تجلیل شد.

مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور فردا در قزوین برگزار می‌شود

اولین مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور فردا در ۴ کلاس به میزبانی قزوین در روستای الولک برگزار می‌شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت: نخستین دوره این مسابقات با شرکت موتورسواران تریل و کراس فردا در پیست موتور سواری روستای الولک برگزار می‌شود.

محمد مهران فر افزود: پیش بینی می‌شود، بیش از ۵۰ موتورسوار از سراسر کشور در اولین دوره رقابت‌های اندورو شرکت کنند.

مسابقه در چهارکلاس به صورت C۲ (از ۱۷۵ تا ۲۵۰ سی سی) و C۳ (از ۲۹۰ تا ۴۵۰) مختص موتور‌های حرفه‌ای اندورو (برا برنظر کمیته فنی) و کلاس مختلط (اندورو و کراس) و کلاس آزاد برگزار می‌شود.

قزوین میزبان همایش روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی منطقه ۶

روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی مرکز کشور مسائل روز این ورزش را در قزوین پیگیری می‌کنند.

این همایش با حضور استان‌های تهران، قم، مرکزی، همدان، البرز، اصفهان و قزوین در قالب منطقه ۶ کشور به ریاست علی شهروان مهر رئیس هیات  نجات غریق و غواصی قزوین برپا می‌شود.

در فعالیت فدراسیون جدید، هیات‌های استانی به شش منطقه تقسیم بندی شده و در جلسات مناطق مشکلات نجات غریق و غواصی پیگیری می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان انتخاب شد

در پایان مجمع هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضا مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مرتضی گلشاهی برای چهار سال سکان هدایت این ورزش را بر عهده گرفت.

گلشاهی با ۸ رای بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

ناکامی تیرانداز قزوینی در رسیدن به فینال کاپ جهانی کره

ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی از صعود به فینال رقابت‌های میکس تپانچه باز ماند.

در ادامه رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی تیم میکس تپانچه ۱۰ متر کشورمان که در ترکیب خود از ابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی بهره می‌برد از رسیدن به فینال باز ماند.

در مجموع ابراهیم برخورداری و آمیتیس جعفری با ۷۴۹ امتیاز در جایگاه سی وششم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به فینال باز ماندند.

این رقابت‌ها با شرکت ۴۵ تیم دو نفره برگزار شد.

این رقابت‌ها در کره جنوبی برگزار شد.

تیم فوتسال بانوان کاسپین فردا به میدان می‌رود

نماینده استان در بازی هفته چهارم برابر صدرنشین مسابقات به میدان می‌رود.

رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال بانوان کشور، فردا در هفته چهارم پیگیری می‌شود و تیم فوتسال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر تیم پیشرو تکین تهران صف آرایی می‌کند.

این بازی از ساعت ۱۲ در سالن کاوه تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های پیشرو تکین تهران و کاسپین قزوین در پایان هفته سوم ۹ و ۳ امتیازی اند.

مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ یک فوتسال بانوان با شرکت تیم‌های پارس آرا شیراز، جنوب غرب تهران، پدیده بوشهر، هیات فوتبال مریوان، جواهرات مهدی ایوبی قم، پیشرو تکین تهران و کاسپین قزوین بصورت تک بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما