شناسهٔ خبر: 25221582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همایش ملی کارآفرینی جوانان در گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش گیلان روز پنجشنبه در نشست خبری هفته جوان اظهار کرد: ثبت نام از این همایش ملی آغاز و جوانان

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش گیلان روز پنجشنبه در نشست خبری هفته جوان اظهار کرد: ثبت نام از این همایش ملی آغاز و جوانان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت همایش ملی کارآفرینی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
هاشم اسماعیلی افزود: افراد زیر 34 سال که ثبت اختراع دارند و همچنین باعث ایجاد شغل و کارآفرینی شده اند، می توانند در این سامانه ثبت نام کنند و در نهایت نفرات برگزیده انتخاب و از تاریخ 22 تا 25 اردیبهشت ماه از نفرات برتر تجلیل و تقدیر خواهد شد.
وی به سایر برنامه های هفته جوانان در گیلان اشاره و ادامه داد: در این هفته 130 عنوان برنامه فرهنگی ، ورزشی ، ستادی ، علمی و مهارت های ازدواج و خانواده در شهرهای مختلف گیلان برگزار می شود.
اسماعیلی در ادامه به معضل طلاق نیز اشاره و بیان کرد: یکی از معضلات جامعه، طلاق است که اکثر طلاق ها نیز در پنج سال اول زندگی بروز می کند که یکی از عوامل اصلی آن، عدم آگاهی جوانان از مهارت های زندگی است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اضافه کرد: افرادی که تمایل و نیاز به مشاوره دارند ، می توانند به این مراکز مراجعه و آموزش های لازم را فرا بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک 79 سمن در استان گیلان فعالیت دارند و افراد زیر 29 سال می توانند در این سازمان ها فعالیت داشته و این تعداد سمن نیز ، مختص به اداره ورزش و جوانان گیلان است که در زمینه های مختلفی همچون فرهنگی، علمی ، ورزشی ، آسیب های اجتماعی ، گردشگری و توریسم ورزشی فعالیت دارند.
11 شعبان المعظم روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده و امسال هفته بزرگداشت جوان از 8 تا 14 اردیبهشت ماه است.
7285 / 2007
انتهای پیام

نظر شما