شناسهٔ خبر: 25220544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

انتقاد از برانکو انگیزه‌ام را بالا برد

منبع: ورزش سه

آقای گل پرسپولیس دیدار پایانی فصل را از دست داد اما اکنون خود را مهیای هدف بزرگ سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در ابتدای فصل شاید جزو 20 گزینه احتمالی آقای گلی لیگ هفدهم نیز محسوب نمی‌شد اما با انگیزه و تلاش مثالزدنی‌اش در نهایت توانست با برتری قابل توجه نسبت به دیگر مدعیان این عنوان را به خود اختصاص دهد. علیپور اکنون ستاره سرخپوشان محسوب می‌شود و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم بین هواداران. او در خصوص شرایط اخیر پرسپولیس به گفتگو پرداخت که در ادامه صحبت‌هایش را می‌خوانید.

هنوز آقای گل نشده‌ام

درست است فاصله خوبی با مدعیان دیگر دارم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و جشن آقای گلی‌ام را نمی‌گیرم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و تا لیگ تمام نشود نمی‌توان گفت آقای گل شده‌ام. فوتبال است و هزار اتفاق. با این حال این اتفاق خوشحال‌کننده‌ای برای من محسوب می‌شود اگر بتوانم آقای گل شوم. به این عنوان به هیچ عنوان فردی نگاه نمی‌کنم و ردپای تمام عناصر تیم در آن وجود دارد و بدون حمایت آنها انجام نمی‌شد و از همه ممنون هستم.

چطور آقای گل شدم

درست می‌گویید که شاید در اول فصل کسی تصور آقای گلی مرا نمی‌کرد اما خدا را شکر توانستم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنم. از ابتدای فصل و در اردوی اوکراین تمام تلاش خودم را به کار گرفتم تا از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط مطلوبی برسم. تمرینات خوبی را زیر نظر آقای برانکو و کادرفنی انجام دادم و تلاش می‌کردم از نظر تاکتیکی خواسته‌های آنها را برآورده کنم. همکاری و کمک بچه‌ها هم نقش زیادی در این مساله داشت و از اعتماد همه‌ی آنها ممنونم.

روزهای خوب و بد هم داشتم

این خیلی خوشحال کننده است که برای سومین فصل پیاپی آقای گل از پرسپولیس باشد. ما در طول فصل و تا به اینجا آمار و رکوردهای خوبی را به دست آوردیم و این نشان می‌دهد در تمام بخش‌ها قدرتمند کار کردیم. از خط دروازه تا مهاجمان همگی یک هدف را دنبال می‌کردیم و آن موفقیت تیمی بود و هیچکس به فکر خودش نبود. اصول فوتبال هم همین است و این یک بازی تیمی است و ما به بهترین شکل توانستیم آن را به اجرا بگذاریم. در مورد خودم هم که می‌گویید ضربات به چارچوب خوبی داشتم در تمرینات تلاش و تکرار و تکرار را در دستور کارم قرار دادم. اینکه بتوانم ضربه آخر را خوب بزنم چیزی است که با تمرینات تلاش می‌کنم به بهترین شکل انجام دهم. خب در یک مقطعی شانس هم با من همراه بود و ضرباتم بهتر راهی دروازه می‌شد. با این حال جا دارد از هواداران تیم هم که حمایت آنها در این موفقیت تاثیرگذار بود تشکر کنم. من همیشه پیش خودم فکر می‌کنم باید به دنبال بهترین باشم و این بهترین بدون تمرین و تمرکز به دست نمی‌آید.

ماجرای اعتمادبنفس و زیرپیراهنی‌ها

اینکه در هر بازی دو زیر پیراهن می‌پوشم شاید درست بگویید که از اعتمادبنفس من باشد. این اعتماد بنفس را هواداران، کادرفنی و دیگر هم‌تیمی‌ها با حمایت‌شان به من داده‌اند. خدا هم خیلی به من کمک کرد و به اندازه‌ای که تلاش کرده‌ام به نتیجه رسیدم. خب من در هر بازی دو زیر پیراهن دارم و اگر در نیمه اول گل بزنم دومی را برتن می‌کنم و امیدوارم به گل بعدی برسم. خدا را شکر که در برخی بازی‌ها به آن چیزی که هدفم بوده رسیده‌ام.

شادی رونالدویی

در بازی با ذوب آهن شادی گل به سبک رونالدو را انجام دادم. اولا که رونالدو بازیکن محبوب من است و الگوی ورزشی‌ام محسوب می‌شود. در اصفهان اما اتفاقی باعث شد که مجبور شوم این شکلی شادی گل کنم. ساکی که زیر پیراهنی من در آن قرار داشت و در بازی‌های قبلی از آن در شادی گلم استفاده می‌کردم جا ماند و این مساله باعث شد تا شادی رونالدویی جایگزین شادی گل همیشگی‌ام شود. 

آرزوی هر بازیکنی است در تیم ملی باشد

خدا را شکر می‌کنم که این فصل خوب پیش رفت. در مورد تیم ملی خوشحالم که توانستم در اردو حاضر شوم. هیچ گاه انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم و اینکه می‌گویید شانس حضورم کم است در باور من اینطور نیست. همیشه شانس وجود دارد و برای دستیابی به آن باید تلاش کرد. من همیشه سعی و تلاش خودم را می‌کنم و مابقی را به کادرفنی و خدا می‌سپارم. جز سعی و تلاش برای عملکرد خوب و انگیزه رسیدن به هدف، کار دیگری برای رسیدن به نظر کادرفنی از دستم برنمی‌آید و امیدوارم بتوانم در شرایطی قرار داشته باشم که به پیراهن تیم ملی برسم. پیراهنی که آرزو و هدف هر بازیکنی است و من هم هیچ وقت از آن ناامید نمی‌شوم. در مورد خط خوردنم هم شرایط در اردو خوب بود و تجربه لذتبخشی بود و امیدوارم بار دیگر خیلی زود به آن برسم. خوشحالم که تیم ملی کشورم در شرایط خوبی است و از کادرفنی بادانشی سود می‌برد. اکنون شاید شانس حضورم در تیم ملی کم شده باشد اما هزار اتفاق ممکن است در ادامه بیفتد و تلاش می‌کنم دوباره نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

با شنتیا در دومین قهرمانی‌اش

متاسفانه بازی با سپیدرود را به دلیل مصدومیت از دست دادم. خوشحالم که دوباره می‌توانم در جشن قهرمانی حاضر باشم و این یکی از بزرگترین لذت‌هاست که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. امیدوارم در لیگ قهرمانان نیز بتوانم هدف نیمه تمام فصل گذشته را به سرانجام برسانیم و به قهرمانی برسیم. خوشحالم که در جشن قهرمانی امسال هم شنتیا (فرزند علی علیپور) نیز در کنارم است و همانند سال گذشته می‌تواند قهرمانی را جشن بگیرد و به قول شما تعداد قهرمانی و حضورش در جشن قهرمانی از خیلی‌ها بیشتر است. (باخنده)

حاشیه درست نکنید، قرارداد دارم

نمی‌دانم چرا همه در مورد قرارداد من با پرسپولیس و جدایی‌ام صحبت می‌کنند. من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که دو سال دیگر با افتخار با باشگاه قرارداد دارم. اینقدر که درباره قرارداد من و جدایی من صحبت می‌شود در مورد کسانی که قراردادشان تمام شده صحبت نمی‌کنند. خوشحالم که باز می‌توانم در کنار تیم باشم و در فصل آینده نیز باقدرت به کارمان ادامه خواهیم داد.

ان شاالله مسوولان باشگاه به قول‌شان عمل کنند

با توجه به عملکردم و اعلام رضایت آقای برانکو، مسوولان باشگاه اعلام کرده بودند قراردادم افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم این قول عملی شود و مثل فصل اولم و ماجرای خانه گرفتن که مسوولان باشگاه قول داده بودند، داستان‌ نشود. البته باید تشکر ویژه‌ای هم از مسوولان و مدیران باشگاه داشته باشم که در این مدت تلاش زیادی داشتند تا بازیکنان با تمرکز بالا به دنبال موفقیت تیم باشند.

شماره 70 را همچنان می‌خواهم

قصدی برای تغییر شماره پیراهن ندارم. پوشیدن هر شماره‌ای در پرسپولیس افتخار بزرگی است و خوشحالم که من سهمی از آن دارم. در فصل بعد هم با پیراهن شماره 70 به میدان می‌روم و امیدوارم بتوانم در کنار هواداران و با حمایت آنها باز هم موفق باشیم. از آقای برانکو هم ممنونم که در این مدت زحمت زیادی کشیدند و حتی گاهی انتقاداتی بابت من متوجه ایشان بود اما با اعتماد خودشان باعث شدند انگیزه بیشتری به دست بیاورم.

نظر شما