شناسهٔ خبر: 25219847 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با ‌آناج؛

کتاب «دوز یازاق، دوز اوخویاق» برای انتشار نیاز به مجوز دارد/ همزمان با سفر ریاست‌جمهوری به تبریز از کتاب رونمایی شد/ هیچ‌گاه نگفتم آقای روحانی در مراسم رونمایی حضور می‌یابد

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: از کتابی که در بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تدوین گردیده، رونمایی شد اما برای نشر آن باید مجوزهای لازم بعد از بررسی محتوای کتاب صادر گردد.

صاحب‌خبر -

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در پاسخ به این سوال که چرا رئیس‌جمهور در مراسم رونمایی از کتاب «دوز یازاق، دوز اوخویاق» در بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان حضور نیافت، ابراز داشت: بنده هیچ‌گاه نگفته بودم این کتاب با حضور آقای روحانی رونمایی خواهد شد بلکه از رونمایی این کتاب در طول سفر ریاست‌جمهوری خبر داده بودم.

وی افزود: کتاب «دوز یازاق، دوز اوخویاق» نیز رونمایی شد و فکر می‌کنم صداوسیما خبر آن را پخش کرد اما هنوز این کتاب منتشر و به چاپ انبوه نرسیده است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای چاپ انبوه این کتاب بایستی مجوزهای لازم صادر شود، خاطرنشان ساخت: باید نهادهای ذی‌ربط کتاب را مورد مطالعه قرار دهند و بعد از بررسی آن، مجوز انتشار کتاب را صادر کنند.

گفتنی است؛ مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی در نشستی که پیش از سفر حجت‌الاسلام روحانی با خبرنگاران تبریز داشت گفته بود کتاب ترکی را درست بنویسیم و بخوانیم با حضور رئیس‌جمهور رونمایی خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

نظر شما