شناسهٔ خبر: 25219788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درویش: اگر قلی‌زاده از تیم‌های طراز اول اروپایی پیشنهاد داشته باشد، کمک می‌کنیم که برود

R1402/P1435/S3,27/CT11

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت که اگر ستاره این تیم از تیم‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد داشته باشد، به او کمک می‌کند که از سایپا جدا شود و به این تیم اروپایی منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا درویش در مورد دیدار  فردا (جمعه) سایپا مقابل پیکان و شانس کسب سهمیه آسیایی نارنجی‌پوشان اظهار داشت: اگر هفته گذشته با کم‌اقبالی مواجه نمی‌شدیم، می‌توانستیم جایگاه رده دوم خود را تثبیت کنیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود مقابل گسترش فولاد استفاده کنیم و کار به اما و اگر و هفته آخر کشید.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد، ادامه داد: با این حال هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم، اما باید منتظر نتایج دیدارهای سایر مدعیان باشیم. وگرنه باید یک هفته صبر کنیم و ببینیم چه نتیجه‌ای در فینال جام حذفی رقم می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به تیم سایپا در لیگ هفدهم می‌دهد، تصریح کرد: در ابتدای فصل با دایی صحبت کردیم و او قول داد در پایان فصل رتبه‌ای تک رقم می‌رسیم و تلاش می‌کنیم که سهمیه آسیایی کسب کنیم. بازیکنان هم نشان دادند که کاملاً در اختیار کادر فنی تیم بودند و فرامین دایی و دستیاران او را در زمین پیاده کردند. همین باعث شد زحمات تیم به بار نشست و نتایج بسیار خوب و قابل قبولی کسب کردیم.

درویش با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر سایپا در نیم‌فصل اول خاطرنشان کرد: به گواهی کارشناسان داوری، حداقل 6،5 امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم، وگرنه امروز دغدغه‌ای نداشتیم و در جایگاه دوم جدول حضور داشتیم. از نظر امتیازی ما در رتبه سوم جدول هستیم و با رده دوم جدول، یک امتیاز فاصله داریم. دایی نشان داد در کارش بسیار موفق بوده و با وجود حضور بازیکنان جوان در تیم، نتایج بسیار خوبی تا اینجا کسب کردند. به دایی و بازیکنان سایپا می‌گویم که شما بسیار بسیار خوش درخشیدید.

وی در مورد فصل نقل و انتقالات و جدایی برخی بازیکنان سایپا از این تیم گفت: در بازیکنان جوان ما تنها قرارداد علی قلی‌زاده امسال به پایان رسیده است. این بازیکن از سن 12،10 سالگی در سایپا حضور داشته و در این باشگاه رشد کرده است.

«با توجه به عِرقی که قلی‌زاده به تیم دارد، اگر بخواهد فوتبالش را در ایران ادامه دهد، یقیناً سایپا را انتخاب خواهد کرد» وی در مورد جدایی بازیکنان جوان تیمش با بیان این جمله اظهار داشت: با این وجود دایی می‌خواهد اگر بازیکن جوانی موقعیت خوبی دارد و می‌تواند پیشرفت کند، در تیم‌های طراز اول دنیا بازی کند. شاید باشگاه یک بازیکن خوب را از دست بدهد، اما این بازیکن رشد می‌کند و به فوتبال ایران خدمت خواهد کرد. اگر قلی‌زاده از تیم‌های طراز اول اروپایی پیشنهاد داشته باشد، حتماً با او همکاری می‌کنیم که به این باشگاه برود.

انتهای پیام/

نظر شما