شناسهٔ خبر: 25219651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پاسخ‌دهی به استعلامات سرمایه‌گذاران باید براساس قانون باشد

نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص روند طولانی پاسخ دهی به استعلامات سرمایه‌گذاران، گفت: پاسخ تمام استعلامات باید براساس قانون باشد و در این زمینه نیازی به استعلام از فرمانداری و بخشداری نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «اقبال عباسی» در جلسه اقتصاد مقاومتی چهار محال و بختیاری، اظهار کرد: میانگین درآمد سرانه مردم در کشور یک میلیون و 250 هزار تومان بوده اما میانگین درآمد سرانه مردم در چهارمحال و بختیاری نصف این میزان معادل 700 هزار تومان است. 

وی افزود: برای جلب رضایت‌مندی عمومی باید درآمد سرانه مردم بیشتر و معیشت و رفاه آنان مطلوب‌تر شود. 

عباسی با اشاره به این‌که باید به شعارهای سال توجه شود، تصریح کرد: امسال باید دقت شود که چه کالایی، به چه نحوی تولید می‌شود و در چه بازاری عرضه خواهد شد. 

وی با تأکید بر آموزش به تولیدکننده برای ارتقاء کیفیت کالا، توسط اتاق بازرگانی استان، ادامه داد: در پایان سال دستگاه‌هایی اجرایی که بیشترین کالا ایرانی را خریداری کنند، ارزیابی خواهند شد. 

عباسی در خصوص روند طولانی پاسخ دهی به استعلامات سرمایه‌گذاری، گفت: پاسخ تمام استعلامات باید براساس قانون باشد و در این زمینه نیازی به استعلام از فرمانداری و بخشداری نخواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: از همین‌رو باید در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری کمیته اصلاح فرآیند اخذ استعلامات تشکیل و فعال شود. 

عباسی افزود: متولی جذب تسهیلات اشتغال فراگیر، خانگی و روستایی چهارمحال و بختیاری اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان است و این اداره‌کل برای جذب شدن اعتبارات، مسئول خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: اگر تا 45 روز قبل از مهلت قانونی برای جذب این تسهیلات در همه شهرستان‌های استان، اقدام نشود، اعتبار به شهرستان دیگری داده می‌شود. 

عباسی یادآور شد: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال بیشتر و رونق اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان استان در سال جاری است.

انتهای پیام

نظر شما