شناسهٔ خبر: 25219474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بازدید از «غنی آباد» ری انجام شد؛

تاکید وزیر بهداشت بر ارتقاء سطح بهداشت ساکنان جنوب تهران

ری- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از منطقه کوره پزخانه «غنی آباد» ری بر ارتقاء سطح بهداشت ساکنان جنوب تهران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از وضعیت سلامت ساکنان «محمود آباد» ری و خدمات ارائه شده به آن ها توسط شهرداری منطقه ۲۰ تهران در جمع خبرنگاران گفت: این بازدید در ادامه بازدیدهای هفته سلامت انجام شد، که با سرپرست شهرداری تهران و همکاران وی و فرماندار ویژه شهرستان ری از این مناطق محروم صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: این بازدید از جنوب شهر تهران و منطقه «کوره پزخانه» با تعدادی از هم وطنان هم استانی خود من در این منطقه انجام شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر کمک در جهت ارتقا سطح بهداشت و درمان ساکنان منطقه «کوره پزخانه» گفت: از خیرینی که امروز در این بازدید حضور داشته و به صورت نمادین کمک می کردند تشکر می کنم.

بر اساس این گزارش، صبح پنج شنبه سید حسن قاضی‌زاده هاشمی به منظور بازدید از ساکنان محروم کوره آجرپزی «محمود آباد» ، به شهرستان ری سفر کرد .

در این بازدید، وضعیت سلامت ساکنان این منطقه و خدمات ارائه شده به آن ها توسط شهرداری منطقه ۲۰ تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این کوره های آجرپزی در «غنی آباد» ، «محمود آباد خالصه» ، انتهای بلوار اصلی قرار دارد.

هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه ری و نیز سمیع الله حسینی مکارم، سرپرست شهرداری تهران نیز در این بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می کردند.

نظر شما