شناسهٔ خبر: 25218821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برپایی سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان

سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، ادوات باغبانی و ماهی‌های زینتی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

برپایی سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، ادوات باغبانی و ماهی‌های زینتی هم‌زمان با نمایشگاه صنایع دستی از تاریخ 10 تا 14 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه تعداد 90 مشارکت کننده از استان‌های همدان،زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، تهران و مرکزی حضور دارند.

شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه در زمینه‌ گل و گیاه آپارتمانی، انواع نشاء و صیفی‌جات، خاک و کود، انواع چراغ باغ و گلدان، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی کالا و خدمات خود را ارائه می‌دهند.

همزمان با نمایشگاه گل و کیاه، واحد‌های صنایع دستی متنوعی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که محصولات آنها شامل ترمه، مس و چاقوی زنجان، تزیینات منزل، صنایع برنزی، قلمزنی و خاتم، معرق، سفال، زیورآلات و ... می‌شود.

در ایام برپایی این نمایشگاه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج)، مراسم جشنی نیز با حضور گروه‌های هنری در محوطه باز شرکت نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، ادوات باغبانی و ماهی‌های زینتی و صنایع دستی هر روز از ساعت 16 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ج

نمایشگاه گل وگیاه همزمان با نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود

نظر شما