شناسهٔ خبر: 25218202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه عکس در همدان

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نمایشگاه عکس به مناسبت نیمه شعبان در استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری نمایشگاه عکس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سعید ترکمان، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به فضاسازی و آذین‌بندی سطح شهر به مناسبت اعیاد شعبان توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: 11 و 12 اردیبهشت‌ماه به مناسبت نیمه شعبان، جشنی طی دو شب با مشارکت تشکل‌های مردمی در سالن فردوسی برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری نمایشگاه عکس از همدان با هنرنمایی جوانان هنرمند عکاس در نگارخانه عین‌القضات از دیگر اقدامات است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: درج جملات و بنرهای آموزشی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نصب آنها در سطح شهر نیز اقدامی دیگر در این راستاست.

ترکمان با تأکید بر اینکه در فرهنگسراهای حاشیه‌ای برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی به ویژه مباحث مرتبط با جوانان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برخی فرهنگسراها طی ایام شعبان برنامه‌های ویژه خواهند داشت؛ کتابخانه‌های شهرداری نیز طی این مدت برنامه‌های خاص را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان نیز تلاش داریم برگزاری جشن در سطح شهر را داشته باشیم، ادامه داد: مساعدت شهرداری با تشکل‌های مردمی دارای برنامه طی این ایام در صدور مجوز برای ارائه اقلام تبلیغاتی آنهاست.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه عکس در همدان برگزار می شود

 

 

نظر شما