شناسهٔ خبر: 25218090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

چرا رهبری به آینده کشور امیدوارند؟

سیاست > رهبری - هفته‎نامه خط حزب‌الله نشریه اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار آیت‎الله خامنه‌ای، در واکنش به تلاش‌ برخی جریان‌ها برای القای انسداد در امور کشور، نگاه رهبرمعظم انقلاب را به افق روشن کشور تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین در گزارش این نشریه با عنوان «دشمن عقب‎نشینی خواهد کرد، اگر...» آمده است: در روزگاری که برخی افراد یا جریان‌های سیاسی، با اهداف خاص، درصدد القای بن‌بست و انسداد در امور کشور هستند، رهبر انقلاب با دمیدن "روح امید" در جامعه، صراحتا اعلام می‌کنند: «هرچه می‌گذرد، اعتقاد بنده بیشتر می‌شود به اینکه ان‌شاءالله فردای این کشور از امروز این کشور بمراتب بهتر خواهد بود و انقلاب پیشتر خواهد رفت... البتّه مشکلات داریم... لکن به ‌نظر ما همه‌ی اینها قابل حل و قابل رفع است... مشکل لاینحلّی ما در کشور نداریم.» بخشی از این امید به آینده، به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه و بالفعل موجود در جامعه بازمی‌گردد که رهبر انقلاب در بیانات اول فروردین خود به آنها اشاره کردند. بخشی دیگر نیز برخاسته از مبانی محکم اسلامی و توجه به «سنت‌های الهی» مبنی بر امداد دائمی خداوند به «جبهه‌ی حق» است. 

پیش‌بینی رهبر انقلاب برای آینده مردم ایران چیست؟ 

امید و نگاه بنده نسبت به آینده‌ی این کشور خیلی روشن است. بنده می‌دانم که خدای متعال اراده فرموده است که این ملّت را به متعالی‌ترین درجات برساند و بدانید که ان‌شاءالله ملّت ایران به برکت اسلام، به برکت نظام اسلامی، بدون تردید به عالی‌ترین درجاتِ یک ملّت در حدّواندازه‌ ملّت ایران خواهد رسید.(۱۳۹۶/۱۰/۱۹)

27214

نظر شما