شناسهٔ خبر: 25217335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برنامه های ایام «چراغ برات» در مشهد تشریح شد

خبرگزاری شبستان:رئیس ادار فرهنگی سازمان فردوس های شهرداری مشهد برنامه های ایام چراغ برات را در مشهد تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سعید بیژنی رئیس اداره فرهنگی سازمان فردوس های شهرداری مشهد عصر(۵ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رویکرد آرامستان ها فرهنگی و انجام فعالیت های فرهنگی کار دشواری است می طلبد در این ایام بتوانیم بهره برداری لازم را انجام دهیم، گفت:برنامه ریزی شده تا در این ایام به سمت جشن های نیمه شعبان قدم برداریم و با بهره برداری از موضوع مهدویت بتوانیم این ماه را پر رنگ نماییم.

 

وی با بیان اینکه در این ایام غرفه مهدویت در پایانه اتوبوسرانی بهشت رضا(ع)مستقر می شود، اظهارداشت:غرفه طب سنتی، غرفه محصولات فرهنگی و رادیو بهشت که مخاطب آن گروه بزرگسال و کودکان برای تقویت بحث مهدویت است در بهشت رضا(ع) حضور خواهد داشت.

 

بیژنی به برگزاری سه جشن بزرگ با حضور مسئولین و حضور گروههای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:امسال با توجه به پیش بینی صورت گرفته حضور مبلغان و مشاوران دینی و تشکیل حلقه های معرفتی را در بهشت رضا(ع) خواهیم داشت.

 

رئیس ادار فرهنگی سازمان فردوس های شهرداری مشهد افزود: برپایی ۷ نماز جماعت در ۷ مکان، ادای بسته های فرهنگی با رویکرد معاد، برپایی کیوسک های اطلاع رسانی قبور، آماده سازی و تبلیغات محیطی با ۱۵ بیلبورد، ۲۵ رولاپ، ۵۰ تابلوی پیام های فرهنگی و ۲۰۰ بنر با محتوای پیام های شهروندی از دیگر برنامه های این ایام است.

نظر شما