شناسهٔ خبر: 25215119 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احمدی: برای موفقیت در جام فجر و باشگاه‌های آسیا سختی زیادی کشیدم/ امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشم

R1434/P1011199/S3,30/CT1

ملی‌پوش وزن ۶۳- کیلوگرم تکواندو گفت: اهداف خود را از حضور در مسابقات تکواندو جام فجر و باشگاه‌های آسیا مشخص کرده بودم و در این راه سختی‌های زیادی به جان خریدم.

صاحب‌خبر -

سروش احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب دو مدال طلا در مسابقات جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: سطح هر دو رویداد جام فجر و جام باشگاه‌های فوق‌العاده بود و حتی رقابت بازیکن داخلی که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت به بالارفتن جذابیت این مسابقات کمک کرده بود. در حال حاضر تکواندو دنیا به گونه‌ای شده است که همه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنند و واقعا برخی بازیکنان داخلی نیز در این مسابقات عالی بودند.

وی تصریح کرد: خدا را شکر من نیز در هر دو مسابقه جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا نتایج عالی کسب کردم و توانستم به دو مدال طلا دست پیدا کنم. رسیدن به هر هدف سخت‌هایی زیادی دارد و من نیز چون هدف خود را در این مسابقات مشخص کرده بودم این سختی‌ها را به جان خریدم.

تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ایران در خصوص شکست فرزان عاشورزاده در دیدار نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت: فرزان یکی از دوستان خوب من و از بهترین ملی‌پوشان تکواندو ایران است. خدا را شاکرم که توانستم مقابل عاشورزاده به برتری برسم. فرزان در مسابقات جام فجر و باشگاه‌های آسیا در یک وزن بالاتر شرکت کرده بود و برای او در رویدادهای آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

احمدی در خصوص رقبای خود در مسابقات انتخاب تیم ملی در روز شنبه 8 اردیبهشت ماه عنوان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و من نیز اطلاع زیادی ندارم. در انتخابی تیم ملی به دنبال بهترین عملکرد هستم و قطعا سرمربی تیم ملی نیز هر تصمیم بگیرد به صلاح ما خواهد بود. در مسابقات انتخابی همه به دنبال بهترین نتیجه هستند و من نیز امیدوارم با کسب نتایج مناسب در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما