شناسهٔ خبر: 25214883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ندا شهسواری: نسبت به سال های قبل پیشرفت داشتیم/ ماندن در دسته دو جهان کار بزرگی است

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: از ایتدای مسابقه های جهانی کارسختی را برای ماندن در دسته دو پیش رو داریم.

صاحب‌خبر -

ندا شهسواری بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان در گفت و گو با ایسنا و در آستانه حضور در رقابتهای جهانی سوئد به شرایط تیم اشاره و بیان کرد: نسبت به سال های قبل پیشرفت بهتری داشتیم. چون اردوها و مسابقه های برون مرزی بیشتری شرکت کردیم و امسال هم  برای اولین بار است که در دسته دو جهانی هستیم. به نظرم رشد خوبی داشتیم.

او همچنین به بازی های جاکارتا اشاره کرد و گفت:  نمی گویم در جاکارتا مقام می آوریم به خاطر اینکه بازیهای آسیایی بسیار سخت است و تیم هایی که در آسیا حضور دارند جزو تیم های نخست جهان هستند. به همین دلیل کار ما بسیار سخت است . هر چند مدال آوری بسیار سخت است اما تمام تلاشمان را می کنیم چرا که خودمان، فدراسیون و مسئولان زحمت زیادی کشیدند.

شهسواری در مورد حضور  و ماندن در دسته دو رقابت های جهانی گفت: خیلی کار سختی است. در گروهمان سه تیم هستند که جایگاه و رنکینگشان بالاتر از تیم ملی‌مان است و فقط تیم های اول و دوم می توانند در دسته دو بمانند. و این یعنی اینکه از ابتدای مسابقه ها کار ما سخت است و اگر بتوانیم دردسته دو باقی بمانیم خیلی کار بزرگی انجام داده ایم. بازیکنان با تمام تلاش هایی که می توانند به کار بگیرند و با تمرکز بالا احتمال ماندن در دسته دو زیاد است و ماندن در این دسته علاوه بر اینکه برایمان خوشحال کننده است، پیشرفت بزرگی نیز محسوب می شود.

شهسواری در مورد حریفان تیم ملی تنیس روی میز ایران در این رقابت ها بیان کرد: سه تیم  استرالیا، اسپانیا و لیتوانی قوی ترین تیم های گروهمان هستند.
کاپیتان تیم ملی  تنیس روی میز  بانوان به اعزام های برون مرزی که در سال جاری دارند اشاره و بیان کرد: بعد از بازی های جهانی، رقابت های آسیایی را داریم و بعد از آنها نیز تورهای مختلفی داریم. فدراسیون برایمان برنامه های خوبی در نظر دارد و از حریف های تمرینی خوب می خواهند استفاده کنند.

او در مورد مسابقه های کاپ آسیا که در فروردین ماه سال جاری برگزار شد، گفت: در این مسابقه ها از هر جدول یک نفر بالا می رفت که متاسفانه نتوانستم بالا بروم. چون در فشار بالای تمرینی  بودم نتوانستم در این مسابقه ها به شرایط مناسب خودم برسم. البته تجربه ای خوبی برای مسابقه های جهانی که مهمتر است، بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما