شناسهٔ خبر: 25214790 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونالدو گل نزد؛ نزدیکی کهکشانی‌ها به فینال

بازی رفت تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید با برتری ۲ یک کهکشانی‌ها در مونیخ به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ برگزار شد؛ تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید بازی رفت خود را در حالی برگزار کردند که یوپ هاینکس در این بازی تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و آرین روبن هم در دقایق ابتدایی بازی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

در این بازی ابتدا جاشوا کیمیش میزبان را پیش انداخت اما مارسلو با یک ضربه تماشایی در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم مارکو آسنسیو گل دوم شاگردان زیدان را وارد دروازه مونیخی ها کرد؛ میزبان علیرغم موقعیت های زیادی که برای گلزنی داشت در نهایت این بازی را واگذار کرد تا کهکشانی‌ها برای صد و پنجاهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوند و از این لحاظ رکورددار شوند.

نکته جالب بازی این بود که رونالدو که در ۱۱ بازی قبلی برای تیمش گل زده بود در این بازی نتوانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند.

خلاصه بازی؛ بایرن‌مونیخ ۱ - ۲ رئال مادرید 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2137557" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2112729/2137557?width=350&height=250"></script></div>

بازی برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

نظر شما