شناسهٔ خبر: 25214557 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

حاجی‌بابایی: برخی یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش بازنشستگی گرفتند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: از تاریخ اول فروردین برقی کردن قطار تهران ـ. همدان ـ. سنندج قانون شده و این طرح ۶۵ میلیارد تومان بودجه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با بیان اینکه مدیران اجرایی پیشانی کار در مواجهه با مردم هستند، با اشاره به اینکه موفق شدیم راه‌آهن تهران - همدان - سنندج را برقی و سریع‌السیر کنیم که این موضوع قانون و مصوب شده است، اظهار کرد: از تاریخ اول فروردین ماه سال جاری برقی کردن قطار تهران -همدان - سنندج قانون شده و ۶۵ میلیارد تومان بودجه دارد.

وی با بیان اینکه موفق شدیم ردیف بودجه قطار تهران - همدان را از شرکت زیرساخت‌ها جدا کرده و به شرکت راه‌آهن واگذار کنیم، تصریح کرد: وزارت راه در رابطه با راه‌آهن اجرایی کردن راه‌آهن همدان - ملایر در اوایل خرداد سال گذشته بدقولی کرد، اما با همکاری نماینده بیجار موفق شدیم برای راه‌آهن همدان از طرف بیجار ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب کنیم که این پروژه هم امسال اجرایی می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه با اجرایی شدن این راه‌آهن‌ها تمام استانی‌های غرب، شمال و ... برای عبور به همدان می‌آیند و از همدان به جنوب می‌روند، یادآور شد: این پروژه راه را چهار ساعت نزدیک‌تر می‌کند، راه‌آهن از سمت ملایر به خرم‌آباد نیز در حال پیگیری است و با اجرایی شدن این چند خط آهن همدان به کریدور غرب کشور تبدیل می‌شود.

وی افزود: از طرفی راه‌آهن تهران - همدان - سنندج و مرز بازرگان و از طرفی دیگر تهران - همدان - تا غرب کشور را داریم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه از دو سال گذشته آب‌رسانی به شهر همدان متوقف شده بود که در این رابطه جلسات زیادی برگزار شد، بیان کرد: اسم ردیف بودجه آب‌رسانی به شهر همدان از سد تالوار بود و سد تالوار هم دچار کمبود آب شده بود چراکه سد آزاد را بالادست تالوار ایجاد کردند، اعتبار این پروژه داده نشد.

*در کشور کمبود پول و منابع وجود ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به مدیران شهرستان همدان تاکید کرد: عزیزترین فرد پدر من است اگر روزی مراجعه کرد و از شما چیزی خواست بدانید از طرف من نیست، من آنچه می‌خواهم برای مردم است.

وی با بیان اینکه هر مدیری با هر سلیقه‌ای که کار می‌کند قدم او روی چشم ما جا دارد، چراکه ما مدیر کارآمد می‌خواهیم، تصریح کرد: در کشور ما کمبود پول و منابع وجود ندارد، هر کاری که اراده کنیم و برای آن خون‌دل بخوریم و شب بیداری داشته باشیم به وقوع می‌پیوندد.

حاجی‌بابایی در ادامه با اشاره به دریافت پایان بارنشستگی‌های هنگفت تاکید کرد: از خودم بدم آمد وقتی این خبر را شنیدم و به رئیس جمهور هم گفتم که آیا می‌دانید برخی افراد اسفندماه بازنشست شدند و یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مبلغ پایان بازنشستگی آن‌ها شده است؟ من لیست تک‌تک این افراد را دارم، چنین ظلمی نباید وجود داشته باشد، ملت ایران از این کار‌ها دلشان به درد می‌آید.

وی در رابطه با رینگ جورقان و رینگ سوم شهر همدان تاکید کرد: شهر جورقان بسیار مهم است اگر نتوانیم برای جورقان رینگ بزنیم مشکل اساسی رخ می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با رینگ سوم شهر همدان با بیان اینکه رینگ سوم برای ضربه نخوردن با باغات است، تاکید کرد: داخل رینگ سوم هیچ کس حق ندارد سر سوزن دست به زمینی بزند مگر اینکه براساس نقشه جامع شهر باشد که اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

نظر شما