شناسهٔ خبر: 25214023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
دانشگاه آزاد قهرمان تکواندو جام باشگاه‌های آسیا
در پایان هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، دانشگاه آزاد اسلامی توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.
به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مدت دو روز و با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، عمان و هند به میزبانی هیئت تکواندو استان البرز و در سالن “انقلاب” شهر کرج برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها تیم باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره، یک برنز و ۶۵ امتیاز توانست عنوان قهرمانی جام هشتم را به خود اختصاص دهد، هوگوپوشان باشگاه مقاومت نایب قهرمان شدند و باشگاه شهرداری ورامین هم عنوان سومی را کسب کردند.

کلانی: فردا سرمربی امید را انتخاب می‌کنیم
عضو کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی امید نهایتا تا فردا انتخاب می‌شود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دو روز پیش اعلام کرد که سرمربی تیم‌ ‌ملی امید روز چهارشنبه انتخاب می‌شود. او همچنین از نکونام، پورموسوی، اسکوچیچ و علی کریمی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید نام برد. حسین کلانی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سئوال که آیا کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی‌اش را درباره سرمربی تیم‌ ‌ملی امید گرفته است اظهار داشت: صحبت‌های زیادی تا الان انجام شده است. فکر می‌کنم تا فردا (جمعه) سرمربی تیم‌ ‌ملی امید انتخاب شود. به دلیل این که انتخاب سرمربی تیم‌ ‌ملی امید مساله مهمی است، باید تمام جوانب را در نظر بگیریم .او همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا انتخاب نهایی کمیته‌ فنی سرمربی ایرانی است یا خارجی؟ گفت‌: بیشتر تلاشمان بر این است که بهترین گزینه را برای تیم‌ ‌ملی امید انتخاب کنیم. از نظر من گزینه خارجی بهتر خواهد بود، به این دلیل که به روزتر است و می‌تواند با تبادل نظر با کارلوس کی‌روش تعامل خوبی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان داشته باشد.

قرعه دشوار فوتبال ۵ نفره ایران در جام جهانی
تارنمای کمیته بین المللی پارالمپیک از قرعه تیم فوتبال پنج نفره نابینایان ایران در جام جهانی اسپانیا و هم گروهی با تیم های آرژانتین، فرانسه و کلمبیا، به عنوان گروه مرگ یاد کرد.
به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک با معرفی ۱۶ تیم شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال پنج نفره نابینایان جهان افزود: ایران که پس از کسب مقام دومی آسیا در مالزی برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهانی را بدست آورده، با تیم های آرژانتین ، فرانسه ، کلمبیا در گروه بی قرار گرفته است که سخت ترین گروه است.ایران ۱۸ ، ۲۰، و ۲۲ خرداد به ترتیب به مصاف تیم های آرژانتین، فرانسه و کلمبیا می رود.شایان ذکر است که از هر گروه ، دو تیم صعود می‌ کنند.جام جهانی فوتبال پنج نفره نابینایان ۲۰۱۸، از ۱۷ تا ۲۷ خرداد به میزبانی اسپانیا برگزار می شود. فوتبال پنج نفره، چهار نابینای مطلق دارد و دروازه بان تنها بازیکن بینای تیم است و بازی در دو نیمه ۲۰ دقیقه ای مفید انجام می شود.

انتخابی نهایی کاتاروها برای مسابقات آسیایی و جهانی
رقابت انتخابی کاتای بزرگسالان برای معرفی نفرات اعزامی به پیکارهای آسیایی و جهانی ۹ و ۱۰ خرداد در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.
به گزارش سایت فدراسیون کاراته، انتخابی نهایی تیم ملی بزرگسالان مردان ۹ خرداد و مسابقات بانوان ۱۰ خرداد ماه و پس از اذان مغرب در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.کاتاروها در بخش انفرادی پنج دور و در بخش تیمی چهار دور کاتا اجرا می کنند که در بخش تیمی آخرین دور همراه با بونکای خواهد بود. اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است: بانوان:کاتای انفرادی: فاطمه صادقی، مهسا افسانه، پریسا رحمانی، نگین باقری، الناز تقی پور و حدیثه جمال
کاتای تیمی: تیم تهران با ترکیب(الناز تقی پور، شادی جعفری و نجمه قاضی زاده)، تیم اصفهان با ترکیب(فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی) و تیم تهران با ترکیب (پریسا رحمانی، مائده نصیری‌پی و مهری یزدانی) مردان:کاتای انفرادی: ابوالفضل شهرجردی، امیربهادر تدین، مهران قربانعلی پور، علیرضا ابوالحسنی، فرید حقیقی، احمدرضا محمودی، جاوید بهمن جاه و امیریزدان تدین کاتای تیمی: تهران، مرکزی، کرمان الف، آذربایجان شرقی و کرمان ب.

برچسب‌ها:

نظر شما