شناسهٔ خبر: 25212209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی فرمانداری بهارستان:

موانع اجرای پروژه گلخانه 8 هکتاری نسیم شهر رفع شده است/ مسیر جاده نسیم به سمت شهریار بازگشایی شد

معاون فنی و عمرانی فرمانداری بهارستان گفت: با رفع موانع اجرای پروژه گلخانه 8 هکتاری نسیم شهر، مسیر جاده نسیم به سمت شهریار نیز بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاضل نجفی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به شرایط پروژه اجرایی احداث گلخانه 8 هکتاری نسیم شهر، بیان داشت: مسائل و مشکلات اداری مربوط به ادامه عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان بهارستان و همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر مرتفع گردیده است.

 
وی همچنین در خصوص شرایط پروژه عقب نشینی دیوار گلخانه‌های احمد آباد جانسپار،  گفت: همزمان با رفع مشکلات احداث گلخانه نسیم شهر، مسیر جاده نسیم به سمت شهریار در محله احمدآباد جانسپار نیز بازگشایی شد.
 
نجفی در ادامه باتاکید بر جزئیات اجرای دو پروژه مذکور تشریح کرد: با تخریب و عقب نشینی دیوار محل احداث گلخانه 8 هکتاری نسیم شهر، بستر لازم برای ایجاد راه دسترسی نسیم شهر از این مسیر به اتوبان تهران ساوه نیز فراهم گردیده است.

وی در رابطه با تلاش مسئولان شهرستانی برای افزایش مسیرهای دسترسی نسیم شهر به اتوبان‌ها و شهرهای اطراف، تبیین کرد: پیگیری‌ها لازم در راستای ایجاد راه دسترسی دوم از نسیم شهر به اتوبان تهران - ساوه با ایجاد رمپ و لوب ورودی درحال انجام می باشد.

معاون عمرانی فنی فرمانداری شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه با بهره‌برداری از این گلخانه، ۵۰ نفر شغل به صورت مستقیم و ۱۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی از طریق اجرای این دو پروژه تنها قسمتی از فواید آن بوده و با بازگشایی جاده احمد آباد جانسپار به شهریار و ایجاد رمپ و لوب به اتوبان تهران - ساوه بخشی از بار ترافیکی شهرستان به این مسیر منتقل می شود و در نتیجه تردد برای شهروندان به این اتوبان آسان‌تر می شود و گره‌های ترافیکی نسیم شهر نیز کاهش می یابد.
 
انتهای پیام/

نظر شما